صبح امروز و با حضور رئیس فدراسیون

یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ 14:14
از کادر اعزامی به رقابت های پیشکسوتان جهان در سال 2019 تقدیر شد
مراسم تقدیر از کادر اعزامی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان به رقابت های جهانی 2019 گرجستان، صبح امروز در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این مراسم که به همت کمیته پیشکسوتان و با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد، از علی اکبر حیدری سرمربی تیم، رشید فرهادی، محمد پردیاقوت، علیرضا زیبا، محمد صلحی، کیومرث کوهستانی مربیان، رحیم ابویی و علیرضا رحمتی سرپرستان تیم های های کشتی آزاد و فرنگی و خسرو زمانی مدیر اجرایی تیم اعزامی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

همچنین از علی اکبر جیرسرایی رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون کشتی نیز تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم که احمد عرب مسئول رسیدگی به امور پیشکسوتان نیز حضور داشت از جواد نوروزی، عکاس و فیلمبردار کشتی پیشکسوتان نیز تقدیر شد.

همچنین در جریان این مراسم در مورد عملکرد تیم های اعزامی به رقابت های جهانی 2019 که در شهر تفلیس گرجستان برگزار شد، گفت و گو انجام شد، ضمن اینکه برنامه های تیم های اعزامی به رقابت های جهانی 2021 که قرار است اواخر مهرماه سال 1400 در شهر یونان برگزار شود، مورد بررسی قرار گرفت.

جیرسرایی در این نشست صمیمی گفت: فدراسیون در نظر دارد در صورت مهیا شدن شرایط از نظر شیوع ویروس کرونا، رقابت های قهرمانی کشور را در تیرماه برگزار کند تا در ادامه نفرات اول این مسابقات توسط فدراسیون به رقابت های جهانی یونان اعزام شوند.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز ضمن قدردانی از زحمات مربیان تیم ملی پیشکسوتان گفت: فدراسیون کشتی در حد توان خود از برنامه های کشتی پیشکسوتان حمایت خواهد کرد و برگزاری رقابت های قهرمانی کشور و همچنین اعزام تیم ها به رقابت های جهانی 2021 یونان در برنامه های ما قرار دارد.

وی در پایان با آرزوی سلامتی برای تمامی پیشکسوتان کشتی کشور، خاطرنشان کرد: بحث سلامتی جسمانی کشتی گیران پیشکسوت در اولویت فدراسیون قرار دارد و امیدوارم که پیشکسوتان کشتی بتوانند با حضور در سالن های تمرین، ضمن حفظ سلامتی جسمانی و روحی خود، در مسابقات نیز حضور یابند. 





گالری تصاویر

برچسب ها :