اخباری از کشتی استان گیلان

پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ 22:07
دیدار رئیس هیئت کشتی استان با وزیر ورزش و جوانان
برگزاری جلسات با مسئولین شهرستان ماسال
رضی زاده رئیس هیئت کشتی استان گیلان با دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش جوانان در مورد روند پیشرفت ساخت زیرساخت های ورزشی در این استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این دیدار امیر رضی زاده ضمن  ارائه گزارش عملکرد چند ماه اخیر هیئت کشتی استان گیلان، کارهای مربوط به پروژه های ساخت خانه کشتی در شهرهای رشت، انزلی و بندر کیاشهر  را شرح داد.

بر این اساس مقرر است خانه کشتی در بندر انزلی به مساحت 850 متر مربع و با ظرفیت دو تخته تشک کشتی ساخته شود و سالن قدیمی شهید رجایی رشت تجهیز و به پایگاه قهرمانی کشتی استان تبدیل شد.

همچنین مقرر شده است یک  قطعه زمین (درمحل اداره ورزش و جوانان کیاشهر) از سوی اداره ورزش و جوانان استان به مساحت ٨٣٠ متر برای احداث خانه کشتی اختصاص داده شود و کارهای مربوط به کلنگ زنی و پی کندن این خانه کشتی به زودی آغاز می شود. اقدامات مربوط به احداث خانه کشتی در شهر رشت تقریبا مراحل  پایانی  خود را طی می کند و از سوی  اداره ورزش و جوانان استان دو قطعه زمین به هیئت کشتی استان پسشنهاد شده و نقشه های اجرایی هر دو پلاک  طراحی شده  و احداث خانه کشتی شهر رشت با تایید یکی از این زمین ها آغاز می شود.

حضور رئیس هیئت کشتی استان در شهرستان ماسال و پیگیری مشکلات کشتی در این شهر یکی دیگر از خبرهای کشتی استان گیلان است.

بر این اساس در دیداری که با فرماندار ماسال انجام شد در خصوص  اهداء یک قطعه زمین با مشارکت اداره ورزش و جوانان و اهداء به هیئت کشتی شهرستان ماسال، موافقت لازم را بعمل آمد و دستور پیگیری و کارهای اداری  آن را به رئیس اداره ورزش و جوانان ماسال واگذار شد.

ریس اداره ورزش و جوانان ماسال نبود سالن مخصوص کشتی برای قهرمانان این رشته در این شهرستان و نبود تشک کشتی در این شهرستان را مشکل اصلی کشتی ماسال دانست و خاطرنشان کرد: تمامی قهرمانان و مربیان و پیشکسوتان این شهر از این موضوع گله مند هستند.

در ادامه این دیدار جلال حبیبی ریس هیئت کشتی شهرستان و تنی چند از قهرمانان و مربیان در خصوص مشکلات کشتی ماسال صحبت و راهکارایی ارائه کردند.

در ادامه حضور رضی زاد در شهرستان ماسال  با مسول تربیت بدنی سپاه این شهرستان دیداری انجام  شد و  پهن شدن دو تخته تشک کشتی در سالن کشتی صالحین و اختصاص سانس کامل سه روز در هفته برای کشتی مورد موافقت وی قرار گرفت.

در پایان این جلسه رئیس هیأت کشتی گیلان ضمن تشکر و تقدیر از فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان، مسول تربیت بدنی سپاه و اعضاء هیئت کشتی شهرستان، یک  تخته  تشک کشتی به  هیئت کشتی شهرستان ماسال  اهداء کرد.




گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
در ادامه ریکاوری ملی پوشان فرنگی کار در قرقیزستان
رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان (تکمیلی)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مازندران در حال برگزاری است (گزارش تصویری)
نماهنگ تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 2)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 1)
علیرضا دبیر خطاب به نمایندگان کشورمان در مسابقات گزینشی قرقیزستان:
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
قرعه کشی رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد