سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ 10:16
حدود 3 سال بود که از کشتی آلیش دور بودم
به دنبال کسب مدال طلا در رقابت های جهانی هستم
یگانه غریب گشته گفت: حدود 3 سال بود که از کشتی آلیش دور بودم و حضورم در رقابت های قهرمانی کشور شروع مجددی برای من بود.

یگانه غریب گشته قهرمان یزدی وزن 55 کیلوگرم رقابت های آلیش قهرمانی کشور در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: حدود 3 سال بود که از کشتی آلیش و تمرینات دور بودم.

وی ادامه داد: وقتی اعلام شد اردوهای تیم ملی آلیش برگزار می شود و رقابت های قهرمانی کشور نیز در صورت فراهم شدن شرایط به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار می شود، تمرینات خود را آغاز کردم.

غریب گشته تصریح کرد: در شهرهای مختلف از جمله مازندران، شیراز و اراک تمرین کردم و با توجه به سابقه ی خوبی که در کشتی آلیش داشتم مسئولان کشتی یزد از من درخواست کردم تا بعنوان کشتی گیر در رقابت های قهرمانی کشور حضور یابم.

وی ادامه داد: صد در صد فکر نمی کردم که این مسابقات برگزار شود اما امید به برگزاری آن داشتم و برای همین نیز وزن خود را کم کردم و با انجام تمرینات سعی کردم تا سر وزن بمانم تا بتوانم در مسابقات حاضر شوم.

این کشتی گیر یزدی در مورد سطح برگزاری مسابقات گفت: رقابت ها سطح خوبی داشت و نسبت به سال های گذشته پایین تر نبود و همه کشتی گیران با آمادگی خوبی در این رقابت ها گام گذاشته بودند.

وی ادامه داد: البته از اینکه مسابقات در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد نیز رضایت دارم چراکه محل اسکان و برگزاری مسابقات ایده آل بود.

غریب گشته در مورد شرایط خود در مسابقات گفت: من آماده بودم و قصد داشتم که بدون هیچ حرف و حدیثی بعنوان قهرمانی برسم البته داوری ها نیز بدون مشکل برگزار و عدالت رعایت شد.

وی در مورد نگاه فدراسیون به کشتی بانوان اظهار داشت: به نظرم خانم درخشانی و میرزایی کارها را به خوبی پیش می برند و برگزاری این مسابقات نیز نشان دهنده حرکت در کشتی بانوان است.

دارنده مدال برنز آلیش جهان اظهار داشت: خیلی ها به من می گفتند مسابقات برگزار نمی شود اما من علاقه ی زیادی به کشتی آلیش دارم و اولویت من این رشته است، پس از کسب عنوان قهرمانی کشور، ابتدا به دنبال قهرمانی در آسیا و پس از آن نیز به دنبال مدال طلای جهان هستم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که اردوی تیم ملی آلیش بانوان هرچه زودتر آغاز شود تا ما نیز بتوانیم آمادگی خود را هرچه بیشتر کنیم و در رقابت های پیش رو برای کشورمان افتخارآفرین باشیم.


برچسب ها :