فاطمه درخشانی:

سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ 07:50
رقابت های آلیش بانوان در سطح بالایی برگزار شد
به احتمال زیاد در ماه اسفند اردو خواهیم داشت
فاطمه درخشانی گفت: رقابت های آلیش بانوان قهرمانی کشور در شرایط شیوع ویروس کرونا در سطح بالا و بی نظیری برگزار شد.

فاطمه درخشانی نایب رئیس امور بانوان فدراسیون در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: یک ماه پیش بخشنامه برگزاری مسابقات به هیأت های کشتی استان ها ارسال شد و با توجه به پیش زمینه ای که برای برگزاری رقابت های قهرمانی کشور وجود داشت، استقبال خوبی از این رقابت ها شد.

وی ادامه داد: برای اولین بار 27 تیم در قالب 26 استان کشور و با حضور 112 کشتی گیر در این رقابت ها شرکت کردند که این آمار بیشترین آمار حضور در رقابت های قهرمانی کشور آلیش بوده است.

درخشانی تصریح کرد: این حضور از آن جهت بسیار پراهمیت است که به دلیل شیوع ویروس کرونا فکر می کردیم که میزان شرکت کنندگان در این رقابت ها کم باشد اما حضور این تعداد کشتی گیر در مسابقات بی نظیر و نشان از انگیزه بانوان کشور برای حضور در میادین ورزشی دارد.

وی با بیان اینکه رقابت ها در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم های ملی کشتی برگزار شد تصریح کرد: تمامی پروتکل های بهداشتی در این مسابقات رعایت شد و بانوانی که در این سالن اسکان داشتند از امکانات اسکان و تغذیه رضایت کامل را داشتند، ضمن اینکه برای فدراسیون بسیار مهم بود که خود میزبان این رقابت ها باشد تا بانوان در بهترین شرایط مطلوب به رقابت بپردازند و تمامی امکاناتی که در اختیار تیم های کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان قرار می گیرد در اختیار آن ها قرار گرفت و برای فدراسیون بین بانوان و آقایان هیچ تفاوتی وجود ندارد.

نایب رئیس امور بانوان فدراسیون در مورد سطح برگزاری این مسابقات گفت: خوشبختانه اکثر کشتی گیران با آمادگی بالایی در این رقابت ها حضور داشتند و به جزء دو مصدومیت جزئی، مصدومیت شدیدی در این رقابت ها به وجود نیامد.

وی ادامه داد: نتایج بدست آمده در این مسابقات نیز بسیار حائز اهمیت بود چراکه مدال ها در بین کشتی گیران استان ها پخش شد و ما تیم ملی با حضور کشتی گیرانی از سراسر استان ها خواهیم داشت.

درخشانی تصریح کرد: طبق مذاکراتی که با رئیس فدراسیون داشته ام مقرر شده است که در صورت فراهم شدن شرایط اردوی ما در اسفندماه برگزار شود و ما دعوتنامه ای نیز از کشور قرقیزستان برای حضور در رقابت های بین المللی جایزه بزرگ در اواخر فروردین ماه داریم.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما حضور در رقابت های قهرمانی آسیا که اواخر اردیبهشت ماه در کشور قرقیزستان برگزار می شود است و اردوهای ما برای این رقابت ها تشکیل خواهد شد.

درخشانی در پایان خاطرنشان کرد: رئیس فدراسیون کشتی یک ساعت پیش از برگزاری رقابت ها در سالن مسابقات حاضر شد و صحبت های انگیزشی را برای بانوان آلیش کار داشت و گفت که از تمام انرژی خود برای فراهم کردن امکانات به منظور پیشرفت آلیش بانوان استفاده خواهد کرد اما باید رابطه دو طرفه باشد و شما نیز بعنوان کشتی گیر ضمن رعایت مسائل اخلاقی تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام دهید.


برچسب ها :