در نشست هم اندیشی رئیس فدراسیون با جامعه کشتی ایلام مطرح شد:

پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ 10:52
دبیر: دانش فنی مربیان باید بالا برود
نشست هم اندیشی رئیس فدراسیون کشتی با جامعه کشتی استان ایلام صبح امروز (پنج شنبه) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نشست هم اندیشی روسای هیأت کشتی شهرستان های ایلام، پیشکسوتان، مریبان، قهرمانان و داوران کشتی استان ایلام با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون، مظفر علیشاهی مدیرکل ورزش و جوانان و عبدالجبار حیدرزاده رئیس هیأت کشتی استان صبح امروز برگزار شد.

علیرضا دبیر در این نشست خطاب به روسای هیأت کشتی شهرستان های ایلام گفت: اگر قرار باشد کشتی در استان ایلام رشد داشته باشد شما باید عملیاتی کار کنید و آورده داشته باشید و منتظر نباشید تا بودجه ای برسد تا شما کار کنید بلکه باید با نهادهای مهم شهر از جمله فرمانداری، شهرداری و شورای شهر جلساتی را برای پیگیری مشکلات کشتی شهر برگزار کنید و بتوانیم امکانات شهر خود را برای کشتی بیاورید.

وی ادامه داد: هر هیأت کشتی شهرستانی که عملکرد خوبی داشته باشد، عملکردش از نظر ما پنهان نخواهد بود و ما به صورت اختصاصی به آن هیأت کمک خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه مربیان کشتی باید دانش فنی خود را بالا ببرند گفت: فدراسیون از طریق انستیتو کشتی اقدام به برگزاری کلاس های دانش افزایی مربیان خواهد کرد و تمامی مربیان در این کلاس ها حضور یابند تا طرح همسان سازی تمرینات کشتی نیز به سرانجام برسد.

وی ادامه داد: رده ی پایه مهمترین رده ی سنی در کشتی حساب می شود که کشتی گیر در آن جا شکل می گیرد و اگر ما آموزش خوبی به این کشتی گیران بدهیم در آینده تیم ملی قوی خواهیم داشت.

دبیر در پایان خاطرنشان کرد: یکی از دلایل حضور من در استان ها دیدار با جامعه ی کشتی استان است تا از نزدیک با مشکلات و دغدغه های آن ها آشنا شوم و با برگزاری نشست های هم اندیشی بتوانیم راهکاری برای حل این مشکلات پیدا کنیم و فدراسیون کشتی تا جایی که بتواند به حل این مشکلات کمک خواهد کرد و در کنار کشتی استان ها خواهد بود.

در این نشست صمیمی نفرات حاضر مشکلات و دغدغه های خود را با رئیس فدراسیون کشتی درمیان گذاشتند و نظرات خود را برای بهبود کشتی در استان ارائه دادند.


گالری تصاویر

برچسب ها :