در دیدار رئیس فدراسیون با فرمانده سپاه ایلام مطرح شد:

چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ 14:10
لزوم حمایت ویژه از کشتی استان
دیدار رئیس فدراسیون کشتی با فرمانده سپاه ایلام به جهت حمایت از کشتی این استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی بعد از ظهر امروز با سردار کمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام دیدار و گفت و گو کرد.

دبیر در این دیدار با اشاره به کشتی بعنوان ورزش اول و ملی کشور تصریح کرد: سپاه امکانات خوبی را در استان های سراسر کشور دارد و من در هر استانی حضور می یابم حتما با فرمانده سپاه استان در مورد حمایت از کشتی دیدار و گفت و گو می کنم.

وی ادامه داد: کشتی در کشور به خصوص در استان ایلام دچار کمبود ورزشکار شده و جمعیت میلیونی ورزشکار در این رشته به حدود 40 هزار نفر رسیده که اگر برای آن فکری نکنیم این ورزش که بعنوان پرافتخارترین رشته ی ورزشی تاریخ ایران محسوب می شود دچار چالش های خطرناکی خواهد شد.

در ادامه شاکرمی با حمایت از کشتی بعنوان ورزش ملی، مذهبی و سنتی ایرانیان گفت: سپاه استان با توجه به برنامه های هیأت کشتی استان، حمایت خود را انجام می دهد و در صورت نیاز امکانات و زیرساخت های خود را برای برگزاری تمرینات کشتی گیران اختصاص خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم همه بضاعت های ممکن را در جهت رشد کشتی قرار دهیم و در برنامه ریزی برای سال ۱۴۰۰ به کشتی استان کمک خواهیم کرد.


گالری تصاویر

برچسب ها :