غلامرضا محمدی:

یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ 13:09
هیچ کشتی گیری از پیش انتخاب شده نیست
ملی پوشان به دو روش مسابقات رو در رو و حضور در تورنمنت مشخص می شوند
غلامرضا محمدی گفت: هیچ کشتی گیری از پیش برای حضور در بازی های المپیک 2021 توکیو انتخاب شده نیست.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد اعلام برنامه های این تیم به منظور انتخاب کشتی گیران برای المپیک توکیو گفت: همینجا اعلام می کنم هیچ کشتی گیری برای ما از پیش انتخاب شده نیست و ما به دو روش مسابقات رو در رو و اعزام به تورنمنت ها ملی پوشان را انتخاب می کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر شرایط تمرینات اوزان که در آن کسب سهمیه المپیک شده و اوزانی که کسب سهمیه نشده متفاوت است و ما بر اساس این شرایط برنامه های خود را اعلام کرده ایم.

محمدی تصریح کرد: به دلیل اینکه در اوزان 57 و 86 کیلوگرم کسب سهمیه شده بود رقابت های انتخابی را زودتر برگزار می کنیم و به همین منظور نیز در این اوزان کشتی گیری به رقابت های بین المللی پلیکونه ایتالیا اعزام نکردیم.

وی ادامه داد: البته مدنظر ما حضور کشتی گیران در اوزان المپیکی در این تورنمنت بود که در آن اوزان کشتی گیران اعزام می شوند و در مورد وزن 125 کیلوگرم نیز پس از رقابت های بین المللی و آسیایی قزاقستان تصمیم گیری می شود.

سرمربی تیم ملی تأکید کرد: ملاک ما صرفا انتخاب کشتی گیر از راه انتخابی نیست و شرایط اردویی، تمرینی و اخلاقی کشتی گیران و حضور در تورنمنت ها تا المپیک توکیو بررسی می شود، تا بتوانیم بهترین تصمیم را نسبت به انتخاب ملی پوشان بگیریم.

وی اظهار داشت: دو سیاست را در برنامه ی خود داریم که مقصود از اجرای هر دوی آن محک زدن کشتی گیران با برگزاری مسابقات رو در رو و اعزام به رقابت های بین المللی است.

محمدی با بیان اینکه ملاک انتخاب نفرات مدنظر کادر فنی برای حضور در رقابت های انتخابی و اعزام به تورنمنت های بین المللی عملکرد آن ها از سال گذشته و مسابقات انتخابی برای جام جهانی صربستان است خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه کشتی گیران چند ماهی را با توجه به شیوع ویروس کرونا از آمادگی دور بودند و در این سه اردو روی آماده سازی آن ها کار شده است، باید روی داشته های خود سرمایه گذاری کنیم و زمان و موقعیتی برای برگزاری رقابت های انتخابی به شکل گسترده نداریم.


برچسب ها :