محمد موسایی:

شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ 10:00
حضور رئیس فدراسیون در استان بسیار مثمرثمر بود
قطار کشتی فارس حرکتش سریع تر شد
محمد موسایی گفت: در یک جمله بگویم که با حضور رئیس فدراسیون در استان فارس قطار کشتی این استان خیلی سریع تر حرکت خواهد کرد.

محمد موسایی رئیس هیئت کشتی استان فارس در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد حضور رئیس فدراسیون در این استان گفت: حضور رئیس فدراسیون کشتی در استان بسیار مثمرثمر بود و دست آوردهای خوبی را برای کشتی استان داشت.

وی تصریح کرد: در اولین جلسه دیداری را با آیت اله دژکام نماینه ولی فقیه برگزار کردی که یکی از دست آوردهای بزرگ این نشست این بود که قرار شد طرح توسعه کشتی استان توسط هیئت کشتی و اداره ورزش و جوانان تا پیش از 13 رجب ولادت حضرت امام علی (ع) تهیه شود و در شورای فرهنگی استان به تصویب برسد و سپس اجرایی شود.

وی ادامه داد: اگر این طرح به تصویب برسد وظایف همه ی دستگاه ها برای توسعه کشتی مشخص می شود و آنگاه همه باید پای کار کشتی بیایند.

موسایی با تقدیر از دکتر رحیمی استاندار فارس تصریح کرد: استاندار شناخت خوبی از قهرمانان ما داشتند و حتی آن ها به اسم کوچک می شناختند در جلسه ای که با استاندار داشتیم قرار شد که با کمک استانداری بخش خصوصی در کنار هیأت کشتی قرار بگیرد تا بتوانیم در سال آینده در لیگ برتر کشتی تیم داری کنیم ضمن اینکه از ظرفیت های استانداری برای رفع بدهی های هیئت کشتی به جهت برگزاری جام تختی استفاده شود.

وی افزود: یکی دیگر از دستاوردهای این جلسه این بود که نسبت به اشتغال تعدادی از قهرمانان کشتی استان اقدام شود.

رئیس هیئت کشتی استان فارس تصریح کرد: جلساتی را نیز با مسئولان صدا و سیما داشتیم که قرار شد صدا و سیما به کشتی استان توجه بیشتری کند و در جلسه ای که با فرماندهی نیروی انتظامی نیز داشتیم قول همکاری با هیأت کشتی را در زمینه های مرتبط دادند.

موسایی اظهار داشت: یکی دیگر از جلسات بسیار سازنده جلسه با سردار بوعلی فرمانده سپاه استان بود که مقرر شد در قالب یک تفاهم نامه بتوانیم از سالن های سپاه در شهرهای مختلف استان استفاده کنیم و فدراسیون و هیأت کشتی نیز نسبت به تجهیز این سالن ها اقدام کنند.

وی ادامه داد: جلسه ای نیز با رئیس آموزش و پرورش استان داشتیم که در آن جا نیز مقرر شد تا سالن هایی که در اختیار آموزش و پرورش قرار دارند برای استعدادیابی کشتی گیران با برند فدراسیون کشتی شروع به کار کنند. ضمن اینکه پیرو تفاهم نامه فی ما بین فدراسیون و وزارت آموزش و پرورش، این تفاهم نامه به هیأت های کشتی شهرستان ها نیز بسط داده شود.

موسایی در مورد جلسه با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: برآیند این نشست هم مثبت بود و مقرر شد در قالب یک تفاهم نامه کمک های خوبی به کشتی استان شود.

رئیس هیئت کشتی استان فارس تصریح کرد: 3 جلسه با جامعه کشتی استان به مدت 5 ساعت داشتیم که اولین جلسه دیدار با پیشکسوتان و مربیان استان بود که مربیان مسائل و مشکلات خود را به صورت رو در رو با رئیس فدراسیون مطرح کردند و مقرر شد که کلاس های استاژ مربیگری با رعایت پورتکل های بهداشتی هرچه زودتر برگزار تا مربیان جوان تر وارد عرصه کشتی شوند.

وی ادامه داد: دومین جلسه ما سمینار رؤسای هیأت های کشتی شهرستان ها بود که خوشبختانه با حضور آقای دبیر برگزار شد و آن ها نیز دغدغه و مشکلات خود از جمله اینکه سالن مختص کشتی ندارند را مطرح کردند که در جلسه ای که با آقای حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان داشتیم این مشکل نیز در حال حل شدن است.

موسایی گفت: جلسه ی سوم ما مجمع سالیانه هیأت کشتی استان بود که وزن این مجع با حضور رئیس فدراسیون بالا رفت در این مجمع نیز  گزارشی از عملکرد مالی و فنی هیئت کشتی داده شد.

رئیس هیأت کشتی استان در پایان در مورد حضور رئیس فدراسیون کشتی در استان ها خاطرنشان کرد: اگر رئیس هیئت استان یا شهرستانی بخواهد کم کاری کند قطعا نمی تواند با این فدراسیون کار کند، چراکه رئیس فدراسیون در استان ها حضور می یابد و مستقیم مشکلات و برنامه ها را رصد می کند و این موضوع باعث می شود که زیرمجموعه ها نیز ناخواسته به حرکت دربیایند و اگر موضوعی به کشتی استان ابلاغ شود می بایست کار انجام شود و برآیند این کار به حرکت در آمدن چرخ کشتی کشور است.



برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
در ادامه ریکاوری ملی پوشان فرنگی کار در قرقیزستان
رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان (تکمیلی)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مازندران در حال برگزاری است (گزارش تصویری)
نماهنگ تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 2)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 1)
علیرضا دبیر خطاب به نمایندگان کشورمان در مسابقات گزینشی قرقیزستان:
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
قرعه کشی رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
با حضور رئیس اتحادیه جهانی کشتی