در دیدار رئیس فدراسیون با مدیرکل آموزش و پروش فارس مطرح شد:

چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ 10:55
لزوم حمایت از رده ی سنی پایه و کشتی دانش آموزی
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در دومین جلسه ی کاری خود در استان فارس با فرهاد اسماعیلی مدیرکل آموزش و پروش استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این جلسه با حضور امید نوروزی قهرمان المپیک و جهان در کشتی فرنگی، محمد موسایی رئیس هیأت کشتی استان فارس، محمدجواد یزدانی نیا نایب رئیس سازمان لیگ کشتی و سایر مسئولان آموزش و پروش استان فارس برگزار شد.

رئیس فدراسیون کشتی در این جلسه با بیان اینکه آموزش پرورش بعنوان مهمترین نهاد در تربیت خردسالان، نونهالان و نوجوانان نقش بسزایی را ایجاد می کند گفت: با توجه به نقش ویژه آموزش و پرورش در اولین اقدام خود در فدراسیون کشتی، تفاهم نامه ای را با وزارت آموزش و پرورش به امضاء رساندیم تا از ظرفیت های این نهاد برای کمک به کشتی کشور استفاده کنیم.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم ورزش دانش آموزی را در کشتی به خوبی اجراء کنیم، قطعاد در سال های آینده اثرات مثبت آن را خواهیم دید.
دبیر تصریح کرد: آماده این هستیم که امکانات فنی لازم را به منظور آموزش مربیان آموزش و پرورش و کمک در راه اندازی سالن های کشتی انجام دهیم.

دکتر اسماعیلی که خود از جامعه ورزشی استان بود نیز در این جلسه با حمایت از رشته کشتی بعنوان ورزش اول کشور گفت: باید در کنار قهرمانی مسائل اخلاقی را هم رعایت کنیم و این مهم در اولویت روند آموزشی کشتی گیران قرار گیرد.

وی ادامه داد: در قالبت تفاهم نامه منعقد شده، سالن های خود را در اختیار کشتی گیران قرار می دهیم و هیأت کشتی استان می تواند از ظرفیت آموزش و پرورش برای پیشبرد اهداف خود استفاده کند.

در این جلسه مقرر شد تا یکی از سالن های آموزش و پرورش در جنوب شهر شیراز در اختیار فدراسیون کشتی قرار گیرد و به صورت خانه تخصصی و آکادمی کشتی، آموزش کشتی گیران در آن انجام شود.

همچنین یک تفاهم نامه گسترده تر میان هیأت کشتی و آموزش و پرورش استان منعقد شود تا همکاری های بیشتری در زمینه گسترش کشتی در استان فارس صورت پذیرد.

در ادامه این جلسه علیرضا دبیر و امید نوروزی به مدت 20 دقیقه در برنامه شاد آموزش پرورش استان به صورت زنده برای دانش آموزان صحبت هایی را انجام دادند.


گالری تصاویر

برچسب ها :