رئیس فدراسیون با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد (همراه با گزارش تصویری)

سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ 13:03
کلانتری: میزبانی اردوهای تیم های ملی را تقبل می کنیم
ظرف 15روز آینده از کشتی استان حمایت خواهیم کرد
دبیر: هدفمان این است که در عمل کشتی در کشور راه بیافتد
رئیس فدراسیون کشتی ظهر امروز (سه شنبه) با حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار و در مورد مشکلات کشتی استان بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، دبیر در این دیدار که مومنی منش رئیس هیأت کشتی استان و یزدانی نیا نایب رئیس سازمان لیگ کشتی نیز حضور داشتند گفت: استانداری بعنوان بالاترین نهاد اجرایی در استان ها می توانند همراه و کمک ورزش باشند و کشتی که ورزش ملی، سنتی و مذهبی ما ایرانیان است و تاریخ چند هزار ساله ای دارد باید در اولویت قرار بگیرد.

وی ادامه داد: جمعیت کشتی گیران در کشور بسیار افت کرده و یکی از دلایل آن عدم توجه به هدایت نسل جوان به این رشته و اختصاص امکانات برای آن بوده است.

رئیس فدراسیون با بیان اینکه کشتی جزئی از فرهنگ و هویت این مرز و بوم به حساب می آید، گفت: ما بخشی از بودجه را برای کاهش آسیب های اجتماعی اختصاص می دهیم که می توانیم با سوق دادن جوانان به ورزش به این مهم دست یابیم و کشتی می تواند یک الگوی مناسبی برای این کار باشد.

وی تصریح کرد: ما هدفمان این است که کشتی راه بیافتد نه در حرف بلکه در عمل و به دنبال آن هستم که با در اختیار قراردادن زیرساخت ها نسبت به جذب نونهالان به کشتی اقدام کنیم.
 
دبیر اظهار داشت: از طریق برگزاری اردوهای تیم های ملی نوجوانان در استان می توانیم ایجاد انگیزه لازم را برای حضور خردسالان و نونهالان در سالن کشتی فراهم کنیم و فدراسیون کشتی در این زمینه آمادگی لازم را دارد. ضمن اینکه در بحث فنی از جمله آموزش مربیان و داوران نیز آمادگی کمک به کشتی استان را داریم.
 
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با تبریک ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)  گفت: فدراسیون باید نگاه ویژه و متفاوت تری نسبت به استان های محروم به لحاظ کشتی داشته باشد.
 
وی ادامه داد: کشتی نیازمند  افراد متخصص است و در حال حاضر فدراسیون کشتی با حضور یک فرد متخصص اداره می شود که این موضوع نقطه قوت در سطح کشور محسوب می شود.
 
کلانتری بیان داشت: استان ما دارای مردمانی با غیرت است و در میادین مختلف خصوصا ورزشی با تمام وجود و با تعصب به رقابت می پردازند.

وی تصریح کرد: فدراسیون  هیأت کشتی افق چند ساله کشتی در استان را پیش بینی و ما نیز در راستای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:  حضور تیم های نوجوانان و جوانان  در استان مطلوب است، اما مایلیم که تفاهم نامه ای در صدد فعالیت و رشد  این ورزش در استان به امضاء برسد و میزبان اردوهای تیم های ملی بزرگسالان باشیم که در این راستا تمام هزینه ها را برعهده می گیریم‌.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: با قاطعیت اعلام می کنم در کهگیلویه و بویراحمد می توان افراد توانمند با استعداد کشتی گیر شناسایی شود، در این راستا حمایت های از شما ظرف ۱۵ روز آینده صورت می گیرد.


گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
در ادامه ریکاوری ملی پوشان فرنگی کار در قرقیزستان
رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان (تکمیلی)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مازندران در حال برگزاری است (گزارش تصویری)
نماهنگ تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 2)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 1)
علیرضا دبیر خطاب به نمایندگان کشورمان در مسابقات گزینشی قرقیزستان:
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
قرعه کشی رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
با حضور رئیس اتحادیه جهانی کشتی