در دیدار عسکری محمدیان با مدیرکل آموزش و پرورش مازندران مطرح شد:

دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ 19:47
دانش‌آموزان مستعد در ورزش کشتی شناسایی می‌شوند
در راستای تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش با فدراسیون کشتی در خصوص جذب، شناسایی و بکارگیری استعداد های ورزشی در رشته  پرطرفدار کشتی در میان دانش‌آموزان عسکری محمدیان رئیس هیأت کشتی استان مازندران با دکتر سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات کشتی استان مازندران، در این جلسه دکتر ساداتی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش، مهندس شهرام جعفری نایب رئیس هیات کشتی استان مازندران و تقی داداشی مسئول انجمن کشتی مازندران و از مربیان تیم کشتی مازندران در جلسه حضور داشتند.

عسکری محمدیان دراین جلسه با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند اگر‌بخواهیم مشکلات و مسائل کشور را حل کنیم  این مهم از آموزش و پرورش آغاز می‌شود، گفت: وزارت آموزش و پرورش زیر بنای توسعه کشور است و باید با وزارت ورزش و جوانان جهت رشد و شکوفایی استعدادهای ناب ارتباط تنگاتنگ و بیشتری داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیزدر این نشست با ابراز خشنودی از پیگیری استعدادیابی ورزشی دانش آموزان از سوی عسکری محمدیان، گفت: کشتی ورزش پهلوانی و اخلاق محور است و تلاش می کنیم با مشارکت با هیات کشتی استان، در ترویج منش پهلوانی در میان دانش آموزان مثمرثمر باشیم.

علیرضا سعدی‌پور انعقاد تفاهم نامه مشترک هیات کشتی استان مازندران و آموزش و پرورش استان برای ورزش پرافتخار کشتی ضروری دانست و اظهار داشت: یکی از ساعات مهم در مدارس آموزش و پرورش ،تربیت بدنی است که ورزش به هرجهت مولفه سلامتی و تندرستی که در این زیست بوم جدید بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه به زودی تفاهم نامه‌ای جهت رشد متوازن وهدایت دانش‌آموزان مستعد در ورزش کشتی منعقد خواهیم کرد، گفت:  براساس برنامه ریزی و هدف گذاری هیات کشتی استان مازندران، آمادگی لازم را درخصوص شناسائی و بکارگیری استعداهای ورزشی برای آینده کشتی مازندران و کشور را مهیا خواهیم کرد.


گالری تصاویر

برچسب ها :