عبدالرضا اقبال: روح تازه ای به کالبد کشتی اردبیل دمیده شد

شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ 07:58
مقرر شد امکانات خوبی در اختیار هیأت کشتی استان قرار بگیرد
عبدالرضا اقبال گفت: سفر دو روزه رئیس فدراسیون به استان اردبیل و دیدارهای فشرده و مثبت با مسئولان استانی، دستاوردهای ویژه ای را برای کشتی اردبیل به ارمغان آورد.

عبدالرضا اقبال رئیس هیأت کشتی استان اردبیل در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، با بیان این مطلب گفت: حضور رئیس فدراسیون در اردبیل موجب و ایجاد دیدگاه مثبت در بین مسئولان استان نسبت به ورزش اول کشور شد و بعد از مدتها رکود و سکون کشتی به واسطه تعطیلی سالن های ورزشی در اردبیل، روح تازه ای به کالبد کشتی استان تزریق شد و دوباره ورزش اول استان در صدر اخبار و توجه رسانه ها و مردم قرار گرفت.

اقبال با اشاره به اینکه سفر رئیس فدراسیون کشتی با استعانت از روح بلند شهدای والامقام اردبیل آغاز شد گفت: حضور در مزار شهدای شهر اردبیل نشانگر نقش و اهمیت ایثارگری های شهدا نزد قهرمانان و پهلوانان کشتی کشور است.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل در مورد جلسه با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل تصریح کرد: ایشان اطلاعات کافی از مشکلات و کمبودهای کشتی استان داشتند و جلسه علیرضا دبیر با آیت اله عاملی بسیار سازنده و مثبت بود تا جایی که امام جمعه اردبیل کشتی را غرور ملی ما دانست و گفت با جذب نوجوانان و جوانان به ورزش کشتی، خیلی از مشکلات اجتماعی برطرف خواهد شد و این دیدگاه امیدواری به تقویت و توسعه کشتی استان در آینده نزدیک را دوچندان کرد.

اقبال در مورد جلسه با استاندار اردبیل اظهار داشت: جلسه ی بسیار خوبی با بهنام جو استاندار اردبیل به جهت رفع مشکلات موجود و حمایت از برگزاری تورنمنت های ملی و بین المللی کشتی در استان برگزار شد و استاندار قول مساعد برای حمایت از کشتی داد.

وی گفت: دیدار رئیس فدراسیون با سردار بابا زاده فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز در جهت حمایت سخت افزاری از کشتی استان بسیار سودمند و مفید واقع شد.
رئیس هیأت کشتی استان اردبیل با تقدیر از مساعدت مدیرکل مرکز صدا و سیمای اردبیل به عنوان یک چهره همواره علاقمند به ورزش در پوشش تمام فعالیت های کشتی استان در شبکه سبلان اظهار کرد: جلسه ی خوبی با صدا و سیما داشتیم و پس از آن رئیس فدراسیون در یک برنامه زنده برای مردم اردبیل در مورد مشکلات کشتی استان صحبت کرد.

اقبال در مورد جلسه با حمید لطف اللهیان شهردار اردبیل نیز گفت: شهرداری علاوه قول های خوبی برای کمک به کشتی اردبیل داد که راه اندازی مدرسه کشتی شهرداری اردبیل در آینده نزدیک یکی از آن ها بود.

رئیس هیات کشتی استان در ادامه با اشاره به تاکید رئیس فدراسیون کشتی برای همکاری با آموزش و پرورش استان و استفاده از ظرفیت های بالای این نهاد ارزشمند در توسعه تمام ورزش ها بخصوص کشتی افزود: در جریان دیدار دبیر با مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل و بعد از بحث های تخصصی، مقرر شد علاوه بر اختصاص تعدادی از سالن های ورزشی آموزش و پرورش به تمرینات کشتی در رده های نونهالان و نوجوانان، تیمی قدرتمند از آموزش و پرورش استان در لیگ استانی کشتی شرکت نماید.

وی حضور همزمان سه قهرمان بلند آوازه کشور در آخرین ساعات حضور رئیس فدراسیون کشتی کشورمان در اردبیل و در محل خانه کشتی استان را اتفاقی ارزشمند و بی نظیر دانست و گفت: حضور علیرضا دبیر، سجاد انوشیروانی و احد پازاج در خانه کشتی استان اردبیل، یادآور خاطرات خوش دوران قهرمانی این بزرگواران بود و مهم تر از همه قول مساعد احد پازاج سرمربی و مدیر اسبق تیم های ملی کشتی فرنگی در کمک به هیات و فدراسیون کشتی، یکی از ماندگارترین و فراموش نشدنی ترین لحظات سفر رئیس فدراسیون کشتی به استان را رقم زد.

وی در پایان به نقش بی بدیل و دلسوزانه مدیرکل ورزش و جوانان استان در میزبانی بسیار خوب از رئیس فدراسیون کشتی و اعلام حمایت همه جانبه از ورزش اول کشور اشاره کرد و افزود: دکتر سجاد انوشیروانی نشان داد که همانند روز اول قبول مسئولیت ورزش استان، با همان دیدگاه و انگیزه مضاعف پای کار است و همراهی وی با رئیس فدراسیون در دیدارها و اعلام آمادگی کامل ایشان از برنامه های فدراسیون و حمایت از تفاهم‌نامه ها و موارد مطروحه در جلسات با مسئولان استانی، نشانگر تعهد و تخصص ایشان در حوزه ورزش استان است و ما امیدواریم با تداوم این دیدگاه ارزشمند، شاهد تحول و توسعه تمام رشته های ورزشی در استان اردبیل باشیم.



برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون