شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ 10:37
در هر میدانی که کادر فنی صلاح ببیند کشتی می گیرم
انگیزه ی بالایی برای کسب مدال المپیک دارم
امین طاهری گفت: شرایط بدنی و فنی ام نسبت به چند ماه گذشته خیلی بهتر شده و روز به روز نیز به آمادگی ام افزوده می شود.

امین طاهری عضو تیم ملی کشتی آزاد در وزن 125 کیلوگرم در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: همه چیز در اردوها بسیار خوب پیش می رود و شرایط تغذیه و اسکان نیز عالی است.

وی ادامه داد: کار به صورت اصولی پیش رفته و رفته رفته بدنها بهتر می شود. در حال حاضر در فشار تمرینات هستیم اما احتمالا کمی فشار کمتر می شود و آمادگی کشتی گیران بالاتر می آید.

دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا در مورد حضورش در اوکراین گفت: در هر میدانی که کادر فنی صلاح بداند حضور می یابم و خدا را شکتر بدنم نسبت به دو اردوی قبلی بهتر شده و در هر شرایطی که باشد کشتی می گیرم.

طاهری در مورد برگزاری انتخابی در این وزن برای مشخص شدن نفر اعزامی به توکیو اظهار داشت: امسال آمده ام برای پوشیدن دوبنده تیم ملی و تمام فکر و تمرکزم روی مسابقات المپیک است و همانطور که گفتم در هر میدانی که کادر فنی صلاح بداند کشتی می گیرم.

وی ادامه داد: شرایطم خوب است و برای حضور در مسابقات انتخابی نیز آماده ام، قطعا چون هدفم المپیک است خود را باید در همه میادین به اثبات برسانم.

طاهری در مورد انگیزه اش برای حضور در المپیک و کسب مدال در این مسابقات گفت: انگیزه ی بالایی برای کسب مدال المپیک دارم و هر لحظه که تمریناتم را در اردو انجام می دهم به مدال المپیک فکر می کنم و امیدوارم که به کمک کادر فنی و با استفاده از تجربیات علیرضا رضایی مربی شخصی ام که مدال نقره المپیک را در کارنامه دارد، بتوانم به مدال المپیک دست یابم.



برچسب ها :