امین میرزازاده:

شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ 09:08
صد در صد برای مدال المپیک می جنگم
حضور در اوکراین محک خوبی برای ما خواهد بود
امین میرزازاده گفت: این سومین مرحله از اردوی آمادگی ما برای حضور در رقابت های المپیک است و تمام تلاش خود را می کنم تا بعنوان نماینده ایران در این بازی ها حضور داشته باشم.

امین میرزازاده عضو تیم ملی کشتی فرنگی در وزن 130 کیلوگرم در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: خدا را شکر شرایط اردوها عالی است و تمرینات خوبی را برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: فدراسیون شرایط را برای برگزاری اردوها مهیا کرده و از نظر علمی هم آزمایشات لازم انجام می شود و از نظر تغذیه برای کشتی گیران برنامه ریزی شده است.

میرزازاده در مورد ابتلایش به ویروس کرونا گفت: چند ماه پیش به صورت سطحی درگیر کرونا بودم و خدا را شکر این بیماری مشکلی هم برایم  ایجاد نکرده بود و بر سلامتی جسمی ام تأثیری نگذاشت.

وی در مورد اعزامش به رقابت های بین المللی اوکراین گفت: کادر فنی صلاح دید تا در این مسابقات شرکت کنیم، قطعا حضور در اوکراین میدان تدارکاتی خوبی برای ما است چرا که مدت زمان زیادی از مسابقات بین المللی دور بودیم به نظرم خوب است که در این رقابت ها شرکت کنیم و خودمان را با حریفان خارجی محک بزنیم.

دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا گفت: طبق دستورات و صلاحدید کادر فنی تمرینات را محکم ادامه می دهیم و هرکجا که بگویند کشتی می گیریم و کار خود را تا رسیدن به المپیک پیش می بریم.

میرزازاده تأکید کرد: صد در صد به دنبال این هستم که در المپیک حضور داشته باشم و این یک هدف بزرگی برای من است و نیامده ام که وقت خود را در اردوها تلف کنم.

وی ادامه داد: در وزن 130 کیلوگرم سهمیه کسب شده و فقط باید تمام تلاش خود را انجام دهیم که نظر کادر فنی را جلب کنیم تا  نماینده ایران در المپیک باشیم.

دارنده مدال طلای جوانان جهان در مورد مسابقات لیگ گفت: لیگ برای ما از نظر اقتصادی خوب بود اما هنوز 50 درصد مبلغ قراردادمان را نگرفته ایم و اگر این انجام شود کمک خوبی است تا دغدغه هایمان به لحاظ مالی کم شود، هرچند که کشتی عشق است و مسائل مالی در آن مطرح نیست، اما باید شرایط اقتصادی خود و خانواده مان را نیز در نظر بگیرم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور در تورنمنت ها یک گذرگاه برای ما است و ما تا رقابت های المپیک، علاوه بر رقابت های بین المللی اوکراین، مسابقات قهرمانی آسیا و تورنمنت لهستان را پیش رو داریم.


برچسب ها :