در دیدار رئیس فدارسیون با استاندار اردبیل مطرح شد:

پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ 00:33
بهنام جو: ورزش استان استعدادهای عالی در کشتی دارد
دبیر: هرچقدر در ورزش سرمایه گذاری شود، چند برابر می توان برداشت کرد
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، در آخرین جلسه ی کاری امروز خود با مسئولان استان اردبیل، دیشب با مهندس اکبر بهنام جو استاندار اردبیل دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این دیدار سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان و عبدالرضا اقبال رئیس هیأت کشتی استان اردبیل حضور داشتند.

رئیس فدراسیون کشتی در این نشست گفت: در ورزش اگر هر مبلغی سرمایه گذاری شود ده ها برابر آن را می توان برداشت کرد.

وی ادامه داد: کشتی در استان اردبیل در یک زمانی در اوج بوده اما متأسفانه بنا به دلایلی افت فاحشی داشته است. فدراسیون کشتی آماده است هرگونه همکاری و مساعدت مستمر در توسعه ورزش کشتی استان است و آماده ی واگذاری هرگونه مسابقات ملی و بین المللی به نام شهدای بزرگوار این خطه در استان اردبیل هستیم.

دبیر تصریح کرد: می توانیم یک تفاهم نامه برای سال آینده با استانداری منعقد کنیم تا شهر اردبیل میزبان یک رقابت بین المللی بزرگ در کشتی باشد.
وی گفت: اگر شما ترتیبی اتخاذ کنید که در شورای برنامه ریزی استان یک کمک مشخصی به هیأت کشتی استان انجام شود، باعث گشایش کار می گردد.

دبیر خاطرنشان کرد: در مواقعی که به تهران سفر می کنید، در فدراسیون کشتی میزبان شما خواهیم بود تا در مورد مشکلات کشتی استان گفت و گوهای بیشتری انجام شود.

استاندار اردبیل با تمجید از عملکرد فدراسیون کشتی گفت: استعداد کشتی در استان اردبیل عالی است و اگر یک مسیر خوبی جهت رشد آن ها ترسیم شود خیلی زود به نتیجه می رسد.

وی ادامه داد: در بحث فراگیر کردن ورزش نیازمند تلاش های مضاعفی هستیم که امیدواریم که ارائه یک برنامه بلند مدت ورزش کشتی استان را از رخوت و رکود نجات دهد.

بهنام جو در پایان خاطرنشان کرد: رئیس هیأت کشتی استان برنامه ای را با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان به استانداری ارائه دهد تا ما بر اساس آن برنامه بتوانیم به کشتی استان کمک کنیم.


گالری تصاویر

برچسب ها :