در نشست هم اندیشی جامعه کشتی استان اردبیل مطرح شد:

چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ 19:15
دبیر: کشتی از روزهای اوج خود دور شده است
مربیان باید با عشق به پرورش استعدادها بپردازند
انوشیروانی: عدم آموزش صحیم و استعدادیابی مشکل کشتی اردبیل است
نشست هم اندیشی جامعه کشتی استان اردبیل با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس هیأت کشتی استان، جمعی از مربیان، قهرمانان و پیشکسوتان کشتی اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر در این نشست صمیمی گفت: کشتی استان اردبیل از روزهای اوج خود دور شده است و نیاز دارد تا با رفع مشکلات و ایجاد انگیزه و در اختیار قرار دادن امکانات نسبت به بازیابی آن اقدام نماییم.

وی ادامه داد: در فدراسیون با کمبود اعتبار روبرو هستیم به طوری که بودجه ای که دولت برای فدراسیون اختصاص داده کفاف اعزام ها و برگزاری اردوهای ما را نمی دهد و باید از منابع دیگر بتوانیم برای کشتی هزینه کنیم و در حال انجام این کار هستیم.

دبیر تصریح کرد: رئیس هیأت کشتی استان و به تبع آن رؤسای هیأت کشتی شهرستان ها باید آورده داشته باشند و منتظر رسیدن بودجه نباشند. یک رئیس هیأت کشتی باید این توانمندی را داشته باشد که با رایزنی با سایر ارگان ها و نهادها بتواند برای کشتی امکانات لازم را فراهم کند و این کار را باید با برگزاری جلسات مختلف با فرمانداران، شهرداران و سایر مسئولان ارشد و همچنین مجموعه های بزرگ صنعتی و اقتصادی خصوصی به سرانجام برساند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات کشتی در استان ها دانش فنی ناکافی مربیان است تصریح کرد: رئیس انستیتو کشتی موظف است برنامه های مدونی برای آموزش مربیان در استان ها درنظر بگیرد و آن را اجرایی کند.

رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: ما در اکثر استان ها با مشکل ناهماهنگی مربیان و دست اندرکاران کشتی روبرو هستیم که بهتر از با کنار گذاشتن این دعواهای بی سرانجام برای رضای خدا کار کنید و نسبت به پر کردن اوقات فراغت جوانان اقدام کرده تا دوباره کشتی رونق گذشته را پیدا کند.

سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان نیز گفت: آموزش در کشتی استان ابتر مانده است در حالی که با استفاده از ظرفیت انستیتو کشتی باید به فکر توسعه برنامه های آموزشی باشیم.

وی ادامه داد: ما در کنار همه ی هیأت ها به ویژه هیأت کشتی استان هستیم و در حد وسع و توان خود تجهیزات و امکانات آن ها را به روز می کنیم اما برای ادامه راه نیاز به یک هم افزایی ملی و استانی است.

انوشیروانی خاطرنشان کرد: استعدادیابی در کشتی مبحث اساسی و مهمی است و ما با کمک هیأت کشتی استان در همه هیأت های شهرستان ها به دنبال بروز کردن تجهیزات نرم افزاری آن ها هستیم.


گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون