پویا دادمرز:

سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ 08:46
به دنبال کسب مدال جهانی هستم
شرایط تمرینات روز به روز بهتر می شود
پویا دادمرز: به دنبال کسب مدال در وزن 55 کیلوگرم رقابت های جهانی کشتی هستم.

پویا دادمرز عضو تیم ملی کشتی فرنگی در وزن 55 کیلوگرم در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه وزن من جزء اوزان المپیکی نیست، هدفم کسب مدال طلا در رقابت های جهانی سال آینده است.

دارنده مدال طلای جوانان جهان گفت: تجربه ی خوبی را از رقابت های جهانی و آسیایی در رده های سنی مختلف بدست آوردم و اکنون به دنبال کسب افتخار در رده ی سنی بزرگسالان هستم.

دادمرز تصریح کرد: هم اکنون 57 کیلوگرم وزن دارم و برای حضور در وزن 55 کیلوگرم مشکل خاصی ندارم و تمام تلاش خود را می کنم تا با جلب نظر کادر فنی و از پیش رو برداشتن مدعیان، صاحب پیراهن تیم ملی شوم.

وی در مورد شرایط تمرینات اظهار داشت: تمرینات مرحله به مرحله بهتر و فشار آن بیشتر می شود، البته تمرکز کادر فنی روی کسب سهمیه و حضور در المپیک است اما کشتی گیرانی که در اوزان المپیکی نیستند نیز می توانند از این شرایط اردویی به بهترین نحو برای آماده سازی خود استفاده کنند.

دادمرز ادامه داد: رقابت های جهانی سال 2021، دو ماه پس از المپیک توکیو برگزار می شود و تا آن زمان حدود 8 ماه زمان برای رسیدن به شرایط آرمانی داریم.

این کشتی گیر خوزستانی در مورد شرایط برگزاری اردوها گفت: اردوها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و قرنطینه برگزار می شود و فدراسیون تمامی شرایط  را مهیا کرده تا بتوانیم به بهترین نحو ممکن به تمرینات خود ادامه دهیم.




برچسب ها :