رئیس فدراسیون با مدیران عامل بانک های کردستان دیدار کرد

چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ 10:54
اعلام حمایت از ورزش ملی کشور
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی صبح امروز و در دومین روز حضور خود در استان کردستان با مدیران عامل بانک های این استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این دیدار جولایی مدیرکل ورزش و جوانان، خیرآبادی رئیس هیأت کشتی استان کردستان و یزدانی نیا نایب رئیس سازمان لیگ کشتی حضور داشتند.

حامد جولایی در این دیدار گفت:  لیگ می تواند ورزشکار را بسازد و ما باید دنبال اسپانسر باشیم زیرا ورزش به اسپانسر نیاز دارد، شما مدیران بانک ها هم اکثرا از پیشکسوتان ورزشی می باشید.

جمشید خیرآبادی نیز گفت: کشورهای پیشرفته در جوامع هزینه کردن برای ورزش را سرمایه گذاری می دانند و همیشه مقداری پول از سبد اقتصادی خانواده برای ورزش فرزندانشان می گذارند اما متاسفانه در کردستان کارخانجات از ورزش حمایت نمی کنند.

علی رضا دبیر در این دیدار گفت: ورزش یکی از بهترین راه ها برای مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی می است و کشتی استان کردستان نیاز به حمایت همه جانبه دارد.

وی ادامه داد: شما مدیران بانک ها ذینفع هستید، کشتی به وفاق ملی کمک می کند، کشتی از قبل از دوره هخامنشیان وجود داشته و می توانید برای بالا بردن این هویت ملی کشورمان سرمایه گذاری کنید.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: شما مدیران بانک ها از هر روشی می توانید به کمک ورزش بیاید و حداقل یک خروجی برای کشتی بگذارید.

وی افزود: در حال حاضر استاندار کردستان، مدیر کل ورزش و جوانان و جمشید خیرآبادی سه ضلع خوب برای کمک به کشتی استان تشکیل داده اند و شاید این ضلع دیگر در کردستان تکرار نشود، اما شما مدیران بانک ها هم می توانید ضلع چهارم را در تشکیل دهید و به کمک ورزش بیاید.

یوسفی مدیر عامل بانک ملی استان کردستان در سخنانی اظهار داشت: دوست داریم از ورزش حمایت کرده و در این راستا از کشتی شروع می کنیم.

وی ادامه داد: بیایم بخشی از کمک های بلاعوض را به امر ورزش بدهیم همانند احداث چند مدرسه که در استان انجام دادیم، در برگزاری مسابقات  به مناسبت ۲۲ بهمن می توانیم حمایت کنیم.


گالری تصاویر

برچسب ها :