با حضور رئیس فدراسیون، مجمع سالیانه هیأت کشتی استان کردستان برگزار شد

سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ 20:34
دبیر: اختلافات را در کشتی کردستان کنار بگذارید
همکاری با آموزش و پرورش بسیار کلیدی است
مجمع سالیانه هیأت کشتی استان کردستان با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رئیس فدراسیون کشتی در این مجمع که با حضور رؤسای هیأت کشتی شهرستان های استان، جمعی از جامعه کشتی استان برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات جولایی مدیرکل ورزش و جوانان و خیرآبادی رئیس هیأت کشتی استان گفت: کردستان باید قدر حامد جولایی را بداند چون واقعا ایشان درد ورزش را می داند و جزو بهترین مدیرکل ها هستند.

وی ادامه داد: همیشه از نظرات جمشید خیرآبادی در بحث فنی استفاده می کنم و باید برای ورود مربیان بیشتر به کشتی کردستان تلاش کند.

دبیر تصریح کرد: اختلافات را در کشتی کردستان کنار بگذارید تا بیشتر پیشرفت کند، اگر کلمه من را کنار بگذاریم کشتی کردستان موفق می شود، در عرصه فنی خیرآبادی را و در عرصه مدیریت عبدالله عزیزی را قبول دارم.

رئیس فدراسیون کشتی با بیان این مطلب که اگر کسی کشتی را تا ۱۶ سالگی یاد نگرفت، درصد موفقیتش در آینده بسیار کم است تصریح کرد: در مسابقات انتخابی تیم ملی در سن ۱۸ سالگی  مغلوب علی صالحی کشتی گیر کردستانی شدم اما این باخت حکمت داشت و بعد از ۵ سال در مسابقات جهانی با همین فن برنده شدم و طلا گرفتم.

وی با بیان اینکه هر کمکی از دستم برآید برای کشتی کردستان می کنم، ادامه داد: ۱۰ تخته تشک به هیأت های فعال کردستان داده خواهد شد که ۵ تخته را فدراسیون و ۵ تخته را اداره کل ورزش و جوانان تقبل خواهد کرد.

دبیر تصریح کرد: رئیس هیأت یا رئیس فدراسیونی می تواند موفق باشد که دیوانه وار عاشق کارش باشد.

وی تصریح کرد: شهرستان ها موظف هستند با آموزش و پرورش همکاری کنند و حتی از سالن های آنها استفاده کنند چون همه زیر مجموعه دولت هستیم و همکاری با این نهاد بسیار کلیدی است.

رئیس فدراسیون کشتی در مورد مربیان گفت: مربیان کشور باید شناخته شده و دارای کارت ملی کشتی باشند و هر مربی در رده ی خودش کار کند و دیگر مربی نوجوانان را به بزرگسالان نمی فرستیم چون باید در رده خودش در سطح اول باشد.

وی ادامه داد: تمرین با تشویق باید همراه باشد و هر مربی که وزن رده های پایه را کم کند خائن است چون با این کار آن کشتی گیر را له می کنیم.

دبیر در پایان با اشاره به تهیه برنامه راهبردی کشتی کشور گفت: با هم بنشینید و سند توسعه کردستان را ۸ ساله ببندید و برای کشتی استان هدفگذاری کنید و هدفتان کسب طلای المپیک باشد چراکه کردستانی ها توانایی کسب آن را دارند.


گالری تصاویر

برچسب ها :