اخباری از کشتی خوزستان

سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ 14:15
بازدید سرپرست هیأت از اماکن ورزشی دزفول و اندیمشک
سرپرست هیأت کشتی خوزستان از اماکن تخصصی کشتی شهرستان های دزفول و اندیمشک بازدید بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، اردوان صاحب سرپرست هیئت کشتی خوزستان در دومین بازدید خود طی دیروز دوشنبه 22 دی ماه ، از روند ساخت و تکمیل پروژه خانه کشتی ویژه شهرستان دزفول بازدید کرد.

در این دیدار که به همراه مصطفی کبابی رئیس هیئت کشتی شهرستان دزفول انجام شد ، از روند نهایی شدن و اتمام این پروژه که دارای امکانات ویژه جهت برگزاری مسابقات ، کلاس ها و برنامه های اردویی و آموزشی می باشد ، با هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد ریال آغاز گردیده که با تخصیص بودجه 45 میلیاردی ریالی برای این پروژه به پایان خواهد رسید .

در این بازدید سرپرست هیئت کشتی خوزستان عنوان نمود که با اختصاص بودجه مذکور در ماه آتی ، این پروژه در اردیبهشت ماه سال 1400 قابل بهره برداری می باشد .

همچنین صاحب با همراهی قیطاسی رئیس هیئت کشتی شهرستان اندیمشک از سالن تخصصی آموزش و پرورش این شهرستان بازدید کرد.

بر این اساس سرپرست هیئت کشتی خوزستان در این دیدار گفت: این سالن یکی از سالن های مجهز و تخصصی کشتی در سطح کشور می باشد که با طراحی بسیار زیبا و فنی مراحل پایانی و تکمیلی آن در حال انجام شدن است.
وی در قسمتی دیگر از صحبت های خود از تماس تلفنی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی خبر داد که طی آن ایشان با توجه به موقعیت بسیار مناسب سالن و امکانات آن گفت: در صورت رفع بدهی های معوق فدراسیون کشتی، از لحاظ تأمین تشک به هیأت کشتی کمک خواهد کرد
در پایان بازدید از سالن تخصصی کشتی آموزش و پرورش و با توجه به روند بسیار خوب تکمیل این سالن ، بهره برداری آن در بهمن ماه اعلام شده است.

در قسمتی دیگر از حضور سرپرست هیئت کشتی خوزستان در اندیمشک، وی در محل احداث خانه کشتی این شهرستان حضور یافت که فاز اول آن به پایان رسیده و فاز دوم و عملیاتی آن با هزینه 260 میلیاردی از شنبه 27 دی ماه آغاز خواهد شد . این خانه کشتی یکی از خانه کشتی های کم نظیر در سراسر کشور می باشد که با توجه به روند کاری موجود و اعلام اداره کل ورزش و جوانان در پایان خرداد ماه سال 1400 به بهره برداری خواهد رسید .



گالری تصاویر

برچسب ها :