یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ 08:05
برگزاری اردوها، منوط به برگزاری مسابقات است
فدراسیون برای تمامی رشته ها برنامه دارد
محمد ابراهیم امامی گفت: برگزاری اردوها و مسابقات ما در رده های پایه و کشتی های سنتی منوط به برگزاری مسابقات آن با توجه به تقویم اتحادیه جهانی کشتی است.

محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه های کشتی ، اتحادیه جهانی کشتی نیز چندین بار برنامه های کشتی را به تعویق انداخت که این برنامه ها شامل رده های سنی پایه هم می شد.

سخنگوی فدراسیون کشتی تصریح کرد: فدراسیون برای تمامی رده های سنی و رشته های ورزشی خود برنامه دارد اما اجرای این برنامه ها با توجه به تقویم اتحادیه جهانی و همچنین مجوز ستاد مبارزه با کرونا در ورزش است.

امامی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه هنوز مجوز برگزاری مسابقات نوجوانان، جوانان، امید، ساحلی، آلیش مردان و زنان و کلاسیک بانوان به ما داده نشده و ما باید ببینیم که کدام مسابقات طبق تقویم اتحادیه جهانی برگزار می شود تا براساس آن بدنبال گرفتن مجوزهای لازم برای اجرای برنامه های آن رده و رشته باشیم، البته به دلیل علاقمندی بانوان به کشتی کلاسیک، این مسابقات نیز پس از اخذ مجوزهای لازم‌‌‌ در سطح کشوری برگزار خواهد شد .


برچسب ها :