جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ 06:01
سفرهای رئیس فدراسیون به صورت هدفمند انجام می شود
توافقات خوبی برای کشتی استان خراسان رضوی بدست آمد
مسعود ریاضی گفت: سفرهای رئیس فدراسیون کشتی به استان ها به صورت هدفمند انجام می شود و دارای اثرات مثبتی است.

دکتر مسعود ریاضی رئیس هیأت کشتی استان خراسان رضوی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: از رئیس فدراسیون بابت حرکتی که به صورت پیوسته در تمام کشور آغاز کرده و در حال انجام است قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: این حرکت برای من جالب و آموزنده است از این نظر که حضور وی هم انگیزه بخش است و هم در شرایط کرونای که کشتی در یک سکون به سر می برد حضور رئیس فدراسیون در استان ها و دیدار با رئیس هیأت استان، رئیس هیأت های شهرستان ها، کشتی گیران و پیشکسوتان امیدو انگیزه ای به آن ها به جهت پویایی کشتی می دهد.

ریاضی تصریح کرد: کلا این حرکت باعث انگیزه در سایر ارکان کشتی می شود و آن ها نیز مجبور می شوند که برای گسترش و بسط کشتی هم ایده بردازی و هم تلاش کنند و به نظرم من این حرکت در کل با توجه به اینکه در شرایط کرونا هستیم خوب است و اثرات آن مبارک خواهد بود.

عضو شورای شهر مشهد در مورد حضور رئیس فدراسیون در این شهر گفت: دیدارهای آقای دبیر در دو بخش بود یک بخش دیدار با مسئولان از جمله استاندار، شهردار، اعضای شورای شهر، تربیت بدنی آموزش و پرورش و نهادهای نظامی و سایر مسئولان استانی و یک بخش دیدار با ارکان کشتی استان، پیشکسوتان و مربیان که تمامی این دیدارها می تواند به کشتی استان ما کمک کننده باشد.

وی گفت: اعتقاد دارم اگر قرار باشد کشتی را در یک شهر پیشرفت دهیم نیاز به این داریم که 4 نفر از مسئولان را ورزشکار و ورزش دوست کنیم که استاندار، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر آن 4 نفر را تشکیل می دهند. اگر به این هدف برسیم قطعا کشتی پیشرفت خواهد کرد و هدف گیری رئیس فدارسیون کشتی هم در این زمینه درست و دقیق است و در تمامی سفرهای استانی خود این جلسات را برگزار کرده اند.

ریاضی در مورد دستاوردهای این سفر اظهار داشت: قرار شد تفاهم نامه ای بین فدراسیون و شهرداری منعقد شود که آقای دبیر هفته آینده برای امضای آن به مشهد خواهند آمد و برنامه های ما ابتدا باید به تصویب شورای شهر برسد و پس از آن اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: خانه کشتی قدیمی مشهد با نام 22 بهمن یا زنده یاد سید جعفر موسوی که عمده قهرمانان ما از آنجا به کشتی کشور معرفی شده اند در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد که مقرر شد طی تفاهم نامه ای با آموزش و پرورش ساماندهی بشود و بعنوان پایگاه قهرمانی در اختیار ما قرار بگیرد و شهرداری نیز قرار شده است که تعدادی تشک به سالن های ما اهداء کند.

رئیس هیأت کشتی استان خراسان رضوی تصریح کرد: دیداری نیز با استاندار داشتیم که ایشان نیز قول دادند یکی دو تا از کارخانجات و بنگاه های اقتصادی، بعنوان معین اقتصادی ورزش و کشتی اختصاصا کمک بکنند و بخشی از هزینه های ما را بتوانند پوشش دهند.

وی ادامه داد: با شهرداری نیز به این تفاهم رسیدیم که رقابت های جام زنده یاد سید جعفر موسوی را در رده ی نوجوانان به صورت سالیانه مشترکا با فدراسیون کشتی برگزار کنیم.

ریاضی در مورد جلسه با رئیس برنامه ریزی و مدیریت استان خراسان رضوی تصریح کرد:  در این جلسه نیز قرار شد تا در زمان باقی مانده تا پایان سال 99 کمک های به منظور حمایت از کشتی به اداره کل ورزش و جوانان انجام شود و این کمک ها در سال 1400 نیز استمرار یابد.

وی در مورد جلسه با فرمانده سپاه گفت: در این جلسه نیز شد سپاه سالن هایی که در شهرستان ها دارد را در اختیار کشتی قرار دهد و ما نیز مربی سالن ها را تأمین کنیم که این مورد باید در قالب یک تفاهم نامه بین هیأت و سپاه استان به امضاء برسد.

ریاضی با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده با آموزش و پرورش گفت: قرار بود که ما میزبان مسابقات دانش آموزی در مشهد باشیم که به دلیل کرونا برگزار نشد، ما تفاهمات خوبی با آموزش و پرورش داریم که بر روی انجام آن ها تأکید دوباره شد.

رئیس هیأت کشتی استان خراسان رضوی با بیان اینکه در روز دوم 3 جلسه 2 ساعته برای جامعه کشتی خراسان رضوی برگزار شد خاطرنشان کرد: جلسه ی اول مجمع سالانه ما بود که در مورد برنامه ها و کارهای انجام شده در آن صحبت شد، پس از آن نیز یک جلسه با رؤسای هیأت های شهرستان های ما برگزار شد که به صورت رودر رو صحبت های خود را با رئیس فدراسیون کشتی انجام دادند و رئیس فدراسیون نیز مواردی را به آن ها متذکر شد و در جلسه ی سوم نیز که با حضور پیشکسوتان، مربیان و رؤسای کمیته های ما برگزار شد نیز، دغدغه ها و مشکلات کشتی استان مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.



برچسب ها :