جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ 05:30
حضور رئیس فدراسیون کشتی در سمنان بسیار مثمرثمر واقع شد
قول حداقل 3 میلیارد تومان جذب منابع به هیأت کشتی استان داده شد
امیرحسین رهنما گفت: حضور رئیس فدراسیون کشتی در سمنان بسیار مثمر ثمر واقع شد و ما توانستیم منابع بسیار خوبی از سفر ایشان برای کشتی استان جذب کنیم.

امیرحسین رهنما رئیس هیأت کشتی استان سمنان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی خون تازه ای در رگ های کشتی استان دمید و بعد از آن ما توانستیم منابع مالی را برای هیأت کشتی استان جذب کنیم که این منابع حداقل 3 میلیارد تومان بوده است.

وی ادامه داد: این منابع بعنوان کمک هایی از قبیل برگزاری مسابقات و تجهیز و بازسازی سالن کشتی بود و به صورت نقدی هم دریافت مبلغ 250 میلیون تومان از یک نهاد را قول گرفتیم.

رهنما در مورد جذب این منابع اظهار داشت: با استانداری، فرمانداری، سپاه پاسداران، شهرداری، برنامه و بودجه و سایر جلسه برگزار کردیم و مسئولین این نهادها قول مساعد برای همکاری و حمایت از کشتی استان را دادند و در مجموع با پیگیری های که از طرف هیأت کشتی انجام خواهد شد، این منابع را می توانیم جذب کنیم.

رئیس هیأت کشتی استان سمنان با اشاره به این موضوع که چند تن از مسئولین ارشدی که به آن ها نشست برگزار شد خودشان ورزشی بوده اند گفت: دکتر آشناگر استاندار، معاون  سیاسی، معاون عمرانی استانداری و فرماندار سمنان نیز از جامعه ورزش هستتند و این خودش خیلی کمک کرد که حمایت های لازم را برای هیأت کشتی استان بگیریم.

وی با قدردانی از حمایت نماینده ولی وفقیه در استان از ورزش کشتی گفت: آیت اله شاهچراغی نیز گفتند که رسول اکرم (ص) ما را به ورزش کردن سفارش کردند و کشتی هم یک از ورزش های مهم است که بعنوان ورزش ملی، مذهبی و سنتی ما محسوب می شود و باید در حفظ آن کوشا بوده و به دنبال ترویج آن در بین جوانان باشیم.

رهنما افزود: جلسه با امام جمعه و ولی فقیه بسیار تأثیرگذار است، چراکه تمامی ائمه جماعات شهرستان ها هم پای کار می آیند و این برای ترویج رشته پهلوانی موثر است و از طرفی سایر مسئولان نیز به سخنان آن ها توجه لازم را دارند.

رئیس هیأت کشتی استان سمنان با تأکید بر اینکه این استان میزبان یکی از مسابقات قهرمانی کشور در رده ی سنی پایه با نام شهید سیامک افرادی خواهد بود، تصریح کرد: با حضور در منزل شهید افرادی که کشتی گیر بودند با اهدای هدیه ای از مادر و خانواده این شهید والامقام تجلیل شد و خبر برگزاری مسابقات با نام این شهید باعث خوشحالی این خانواده معظم و معزز شهید شد.

وی در مورد دیگر نتایج حضور رئیس فدراسیون در سمنان گفت: فدراسیون کشتی قول داد که کلاس های ویژه برای دانش افزایی مربیان استان برگزار خواهد کرد که مطمئنا این امر باعث پیشرفت کشتی در استان خواهد شد.

رهنما در پایان خاطرنشان کرد: در یک روز با تمام مسئولان استانی و شهرستانی ارتباط گرفتیم و هیچ موقع این اتفاق نیافتاده بود، در کل سفرهای استانی آقای دبیر خیلی مثمر به ثمر واقع شده است و ما این حرکت را برای کشتی استان به فال نیک می گیریم.



برچسب ها :