بازدید نمایندگان مردم در مجلس مازندران از تمرینات تیم لیگ برتری

دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ 22:02
دکتر کریمی و دکتر مرادیان در اردوی تیم فرش ایران حضور یافتند
بازدید نمایندگان مردم بابل و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی از تمرین تیم کشتی لیگ برتری شرکت سهامی فرش ایران در بابل

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، دکتر کریمی و دکتر مرادیان دو نماینده تاثیرگذار مردم مازندران درمجلس از اردوی آماده سازی تیم فرش ایران در بابل بازدید کردند.

دکتر کریمی فیروزجایی عضو هیات رئیسه و نماینده مردم بابل در این بازدید گفت: کشتی در خون و ذات مردم مازندران است و از مهندس محمدپناه مدیر عامل شرکت سهامی فرش ایران برای حضور این تیم در مازندران قدردانی می کنم.

وی تصریح کرد: با پیگیری رئیس فدراسیون کشتی و رئیس سازمان لیگ و در جلسه ای که با دکتر نمکی وزیر بهداشت برگزار کردیم توانستیم مجوز برگزاری مسابقات لیگ برتر را با رعایت پروتکل های بهداشتی بگیریم که این یک دستاورد بزرگ برای کشتی در زمان شیوع ویروس کرونا است.

نماینده مردم بابل در مجلس اظهار کرد: در بودجه سال آینده کشور ردیف بودجه ویژه ای برای حمایت از ورزش اول کشور  در مجلس در نظر خواهیم گرفت.

دکتر مرادیان نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس نیز در این بازدید در جمع کادر فنی و کشتی گیران تیم فرش ایران با اشاره به جایگاه ویژه کشتی در مازندران گفت: مازندران پایتخت کشتی ایران است و از حضور تیم فرش ایران در لیگ برتر کشتی حمایت می کنیم.

وی ادامه داد: تلاشمان بر این است مازندران را به پایگاه اصلی تیم فرش ایران تبدیل کنیم.

مرادیان در پایان از تلاش های مجموعه فدراسیون کشتی و سازمان لیگ در برگزاری منظم لیگ برتر کشتی قدردانی کرد و گفت: حضور کشتی گیر جویباری در تیم فرش ایران مایه افتخار من است.


گالری تصاویر

برچسب ها :