یکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ 09:34
اردوی خوبی را با حضور بانوان آلیش کار برگزار کردیم
نفرات هم از نظر فنی و هم از نظر جسمانی مورد ارزیابی قرار گرفتند
آنا براتی گفت: اردوی خوبی را با حضور بانوان آلیش کار در سالن توفیق جهانبخت برگزار کردیم.

آنا براتی سرمربی تیم ملی آلیش بانوان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، با بیان این مطلب افزود: پس از حدود 9 ماه دوری بانوان آلیش کار از تمرینات، توانستیم با رعایت پروتکل های بهداشتی و ایجاد شرایط قرنطینه اردوی 4 روزه ای را با حضور ملی پوشان برگزار کنیم.

وی در مورد شرایط برگزاری این اردو گفت: اردوی خوبی بود چراکه ورزشکاران ما بعد از چند ماه دوری دوباره دور هم جمع شدند و چه از لحاظ روحی و انگیزشی و چه از لحاظ فنی و آمادگی جسمانی به سود آن ها شد.

براتی در مورد شرایط آلیش کاران حاضر در این اردو تصریح کرد: در این مدت 9 ماهه یکسری از نفرات تمرینات را به صورت انفرادی انجام داده بودند و یکسری از نفرات نیز تمرین نکرده بودند اما در کل شرایط آلیش کاران بد نبود و حتی چندین نفر در شرایط عالی قرار داشتند.

براتی با اشاره به اینکه در این اردو نفرات هم از نظر فنی و هم از نظر جسمانی مورد ارزیابی قرار گرفتند گفت: چندین آزمایش از جمله تست آمادگی جسمانی شامل سنجش قلبی تنفسی، انعطاف و قدرت و  تست فنی که با مرور فن بر روی تشک انجام شد. البته با توجه به کرونا علیرغم اینکه کشتی گیران تست داده بودند و در قرنطینه بودند، ترجیح دادیم که درگیری فیزکی کمتر انجام شود و بیشتر مرور فن انجام شد و بیشتر روی تصویرسازی ذهنی آلیش کاران تمرکز کردیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس آزمایش ها و ارزیابی های انجام شده برنامه ریزی های کوتاه و بلندمدت خود را انجام می دهیم تا با هماهنگی با فدراسیون کشتی نسبت به برگزاری اردوهای بعدی تیم ملی اقدام و در صورت برگزاری مسابقات در آن شرکت کنیم.

اردوی تیم ملی آلیش بانوان روزهای 27 مهر تا 30 آبان ماه سال جاری در سالن توفیق جهانبخت برگزار شد.



برچسب ها :