در جریان سفر رئیس فدراسیون به کرمان صورت گرفت

جمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ 00:33
حضور بر سر مزار سردار شهید سلیمانی
برگزاری مسابقات قهرمانی کشور با نام گرامیداشت شهید سلیمانی
امضاء تفاهم نامه با باشگاه مس رفسنجان و دیدار با مربیان کشتی
رئیس فدراسیون کشتی در ادامه بازدید های استانی خود، سفر دو روزه ای را به استان کرمان برای بررسی مسائل کشتی و دیدار با مسئولان سیاسی و ورزشی این استان داشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رئیس فدراسیون کشتی در ادامه بازدید استانی خود از کرمان که از روز چهارشنبه 30 مهرماه آغاز شده بود، صبح دیروز (پنج شنبه) بر مزار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای کرمان حضور یافت و با قرائت فاتحه ای یاد و خاطره شهداء را گرامی داشت.

رئیس فدراسیون کشتی در ادامه به همراه رضا اسماعیلی رئیس هیأت کشتی استان کرمان به  شهرستان رفسنجان رفت و ضمن دیدار با نمایندگان باشگاه مس رفسنجان قول تکمیل خانه کشتی این شهر توسط این باشگاه تا چند ماه آینده را گرفت. در این دیدار هیأت کشتی استان به نمایندگی از فدراسیون کشتی تفاهم نامه ای را با باشگاه مس رفسنجان به امضاء رساند تا این باشگاه حمایت های خود را از این هیأت به منظور ارتقاء سطح علمی و زیرساختی کشتی کرمان بعمل آورد.

رئیس فدراسیون در ادامه جلسه ای را با دکتر محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برگزار کرد و از آمادگی فدراسیون برای برگزاری مسابقات کشتی به میزبانی کرمان با نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره و همچنین پاسداشت رشادت های آن شهید گرانقدر خبر داد.

دکتر زاهدی در این جلسه به ظرفیت های کشتی در استان کرمان اشاره کرد و قول حمایت از این ورزش ملی را در موارد افزایش امکانات و زیرساخت ها داد. وی همچنین گفت: تلاش خود برای رایزنی با بنگاه های بزرگ اقتصادی و صنایع استان به جهت حمایت از کشتی کرمان انجام خواهد داد.

وی همچنین حمایت خود را از برگزاری مسابقات کشتی به میزبانی کرمان با نام گرامیداشت حاج قاسم سلیمانی اعلام و قول همکاری و پیگیری در این زمینه را داد.

دبیر در ادامه جلسه ای با مهندس محمدجواد فدایی استاندار کرمان دیدار کرد و ضمن اشاره به اینکه کشتی بعنوان جزئی از فرهنگ ایران در حال از دست رفتن است، خواستار حمایت همه جانبه استانداری به جهت استفاده از ظرفیت های اقتصادی و حمایت های صنایع بزرگ استان، از کشتی کرمان شد.

مهندس فدایی در این نشست ضمن اعلام حمایت کامل استانداری از رشته کشتی، خواستار میزبانی رقابت های کشتی با نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی کرمان شد و مقرر شد از این پس رقابت های کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان کشور با نام جام حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان برگزار شود.

فدایی همچنین ضمن تبریک هفته تربیت بدنی، با اشاره به ظرفیت های بالای اقتصادی استان، قول حمایت و همکاری همه جانبه برای پیشرفت کشتی در استان کرمان را داد.

رئیس فدارسیون کشتی همچنین در نشستی با تمام مربیان استان و مسئولان استعدادیابی دیدار و در جلسه ای که بیش از 2 ساعت به طول انجامید در مورد مباحث فنی و راهکارهای رشد و ارتقاء کشتی در کرمان گفت و گو و تبادل نظر کرد.

رئیس فدراسیون کشتی ماه گذشته بازدیدهایی را از استان های البرز و خراسان جنوبی به منظور بررسی شرایط کشتی استان بعمل آورده بود.


گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون