چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ 12:35
دور رفت رقابت های لیگ به شکل مطلوبی برگزار شد
در صورت عدم برگزاری مسابقات جهانی، دور برگشت لیگ بلافاصه برگزار می شود
رئیس سازمان لیگ گفت: دور رفت بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی جام یادگار امام (ره) در شرایط ویژه و به شکل مطلوبی برگزار شد.

عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، با بیان این مطلب افزود: برگزاری رقابت های لیگ با رعایت پروتکل های بهداشتی کار بسیار سخت و مشکلی بود که فدراسیون کشتی توانست آن را به خوبی و به شکل مطلوبی انجام دهد.

وی ادامه داد: جا دارد در همین جا از وزارت بهداشت به جهت اعطای مجوز برگزاری این رقابت ها قدردانی ویژه بعمل آورم.

نصیرزاده تصریح کرد: البته برگزاری این رقابت ها برای فدراسیون هزینه هایی از جمله تأمین محل برگزاری، اسکان و تغذیه تیم ها و همچنین انجام تست های کرونا را هم در بر داشت اما انجام این کار ارزش این را داشت چرا که سوت مسابقات کشتی دوباره دمیده شد و کشتی گیران هم از لحاظ مادی متنفع شدند و هم به لحاظ فنی و جسمانی توانستند یک ارزیابی خوبی از خود داشته باشند.

وی در مورد برگزاری دور برگشت این رقابت ها تصریح کرد: دور برگشت این رقابت ها بلافاصله پس از برگزاری رقابت های جهانی صربستان برگزار می شود.

رئیس سازمان لیگ در رابطه با این موضوع که شاید رقابت های جهانی برگزار نشود و تکلیف لیگ چه خواهد شد گفت: فدراسیون کشتی آمریکا اعلام کرده است که در رقابت های جهانی حضور نخواهد یافت و مامیاشویلی رئیس فدراسیون روسیه نیز در اظهار نظری احتمال لغو این مسابقات را رد نکرده است، البته اردوهای تیم های ملی در حال برگزاری است و فدراسیون کشتی نیز مصمم به حضور در رقابت های جهانی است، چراکه کشتی گیران و کادر فنی زحمات زیادی را برای حضور در این مسابقات کشیده اند و به دنبال کسب افتخار در رقابت های جهانی هستند.

نصیرزاده در پایان خاطرنشان کرد: سازمان لیگ آماده است اگر به هر دلیلی رقابت های جهانی برگزار نشد، بلافاصله مسابقات دور برگشت لیگ را برگزار و پس از آن نیز رقابت های مرحله نیمه نهایی و نهایی انجام دهد.  بنابراین تمامی تیم ها و کشتی گیران باید آمادگی خود را برای حضور در این مسابقات حفظ کنند.


برچسب ها :