چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ 11:55
به زودی اردوی تیم آلیش بانوان برگزار می شود
استعدادهای خوبی در کشور داریم
آنا براتی گفت: به زودی اردوی تیم ملی آلیش بانوان را برگزار می کنیم.

آنا براتی سرمربی تیم  ملی آلیش بانوان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: با حمایت فدراسیون به زودی اردوی تیم ملی آلیش بانوان را با حضور نفرات اول و دوم آخرین رقابت های قهرمانی کشور آلیش برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: هدف ما از برگزاری این اردو به دلیل این بود که ورزشکاران ما با توجه به شیوع ویروس کرونا 8 ماه از تمرینات دور بودند و به صورت انفرادی کار می کردند و باید چند روزی را در اختیار ما در اردوی تیم ملی باشند تا شرایط آمادگی جسمانی و فنی آن ها را بررسی کنیم.

براتی در مورد برگزاری مسابقات و اعزام تیم به رقابت های برون مرزی تصریح کرد: در حال حاضر که به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مسابقات وجود ندارد اما اگر شرایط مهیا شود با هماهنگی با فدراسیون کشتی به دنبال برگزاری مسابقات قهرمانی کشور هستیم و در مورد مسابقات برون مرزی نیز با توجه به تقویم فنی اتحادیه جهانی و در صورت برگزاری رقابت های آسیایی یا جهانی در آن حضور پیدا خواهیم کرد.

وی در مورد سطح کشتی آلیش ایران در جهان اظهار داشت: تیم ما سال گذشته عنوان قهرمانی را در جهان بدست آورده و آلیش کاران ما در سطح بسیار خوبی قرار دارند. آلیش یکی از رشته های سنتی کشور ما محسوب می شود که در مناطق شمال شرقی کشورمان اهمیت ویژه ای به آن می دهند و ورزشکاران خوبی در این رشته فعالیت می کنند.

براتی در مورد انتخاب مربیان تیم های ملی گفت: از سه هیأت برتر در آلیش کشور درخواست کردیم که مربیان خود را برای حضور در این اردو به فدراسیون معرفی کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از فدراسیون کشتی به دلیل توجه به ورزش بانوان تشکر می کنم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که رشد و پیشرفتی که در این رشته در سطح جهان توسط بانوان شایسته ایرانی بدست آمده، حفظ شود.


برچسب ها :