ظهر امروز و در محل فدراسیون کشتی (همراه با گزارش تصویری)

دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ 14:11
هفتمین جلسه ی هیأت رئیسه فدراسیون کشتی برگزار شد
هفتمین جلسه هیأت رئیسه فدراسیون کشتی، ظهر امروز و با رعایت پروتکل های بهداشتی در محوطه باز خانه های کشتی شهید ابراهیم هادی و شهید مصطفی صدرزاده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر رئیس، سید جلال عسگری دبیر، فاطمه درخشانی نایب رئیس امور بانوان، هوشنگ محمودی سرپرست خزانه داری فدراسیون و حاج محمدرضا طالقانی، حجت الاسلام موسوی لارگانی و دکتر سهراب کیهانی اعضای حاضر در جلسه هیأت رئیسه فدراسیون بودند.

در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده فدراسیون جهت اخذ مجوزهای لازم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین برگزاری رقابت های لیگ برتر کشتی با رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به شیوع ویروس کرونا به اعضاء داده شد.

هچنین گزارشی از اقدامات فرهنگی فدراسیون از جمله اقدامات انجام شده به مناسبت هفته دفاع مقدس و تجلیل از خانواده معظم شهداء ارائه و یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس گرامی داشته شد.

موضوع حضور تیم های ایران در رقابت های جهانی صربستان از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود که مقرر شد پس از اعلام نهایی اتحادیه جهانی کشتی، اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.

حضور رئیس فدراسیون کشتی صربستان و امضاء تفاهم نامه همکاری فی ما بین فدراسیون های کشتی ایران و صربستان از دیگر گزارش هایی بود که به اعضای هیأت رئیسه داده شد.

جلسات هیأت رئیسه فدراسیون کشتی به صورت ماهانه برگزار و فدراسیون کشتی، گزارش ماهانه خود را به اعضاء ارائه می دهد.


گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون