سید جلال عسگری:

یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ 08:39
حضور رئیس فدراسیون در استان ها ادامه خواهد داشت
به دنبال وفاق و همدلی در بین جامعه کشتی هستیم
سید جلال عسگری گفت: حضور رئیس فدراسیون برای بررسی برنامه های هیأت های کشتی استان ها ادامه خواهد داشت.

سید جلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: رئیس فدراسیون کشتی برای بررسی برنامه ها و رفع مشکلات هیأت ها تاکنون در دو استان البرز و خراسان جنوبی حضور یافته است و بازدیدهای ایشان، ادامه خواهد داشت.

عسگری با بیان اینکه فدراسیون کشتی به دنبال وفاق و همدلی بین جامعه کشتی است گفت: بازدیدهای استانی می تواند منشأ خیری برای کشتی استان ها باشد چراکه، فدراسیون کشتی از نزدیک با مشکلات هیأت های کشتی آشنا می شود و در جهت رفع آن ها در حد توان خود گام بر می دارد.

دبیر فدراسیون کشتی اظهار داشت: در بازدیدی که رئیس فدراسیون به خراسان جنوبی داشت، قول ساخت یک خانه کشتی مجهز از طرف استاندار، شهردار و شورای شهر بیرجند داده شد، ضمن اینکه مربیان و پیشکسوتان این استان نیز از نزدیک با رئیس فدراسیون دیدار کردند و مشکلات و نظرات خود را به ایشان منتقل کردند.

وی ادامه داد: این بازدید ها و جلسات با هیأت های کشتی و دیگر مسئولین می تواند در آینده دستاورد خوبی برای کشتی استان داشته باشد از سوی دیگر ملاکی برای ارزیابی عملکرد هیأت های کشتی باشد.

عسگری گفت: برنامه های فدراسیون کشتی دارای ساختاری عملیاتی است و رئیس فدراسیون هم شخصا پیگیر و به دنبال مسائل کشتی در تمام کشور است، بسیاری از هیأت های کشتی از ما درخواست کرده اند که رئیس فدراسیون به استان های آن ها سفر داشته باشد و آقای دبیر نیز از هر فرصتی استفاده خواهد کرد تا با حضور در استان ها به رفع مشکلات هیأت های کشتی بپردازد.

وی تصریح کرد: از روسای هیأت های کشتی هم می خواهم که علاوه بر تعامل سازنده با هیأت های شهرستان ها، سرکشی ها و بازدیدهایی را از وضعیت کشتی شهرستان های متبوع خود داشته و زمینه پیشرفت کشتی در سراسر شهرها را مهیا کنند.

دبیر فدراسیون کشتی در مورد تعیین تکلیف هیأت های کشتی که با سرپرست اداره می شوند تصریح کرد: شخصا پیگیر انجام کار هستم تا هرچه زودتر انتخابات هیأت هایی که با سرپرست اداره می شوند، برگزار شود و از همکاری وزارت ورزش و ادارات کل استان های مربوطه در این زمینه با فدراسیون کشتی تشکر می کنم.

وی در مورد عملکرد فدراسیون در شش ماه نخست سال گفت: تمام سعی و تلاش خود را در این مدت که مسابقات کشتی برگزار نشد انجام دادیم تا کشتی گیران، مربیان و هیأت های کشتی به هر نحوی که می توانند فعال باشند و خود فدراسیون نیز از طریق کمیته های مختلف به دنبال برنامه ریزی های ساختاری کشتی بود و در این مدت جلسات خوبی نیز برگزار شد.

عسگری ادامه داد: برگزاری وبینارها، سمینار هیأت های کشتی به صورت مجازی، برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون به صورت وبینار، انجام کارهای فرهنگی از جمله همایش کمک مومنانه و گرامیداشت روز کشتی در سراسر کشور، جلسات با کادرهای فنی و سایر واحدها و کمیته ها، پیگیری برگزاری رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی، برگزاری انتخابات هیأت کشتی چندین استان، و کارهای عمرانی از جمله بازسازی کامل سالن جهان بخت توفیق، راه اندازی اتوماسیون اداری هیأت های کشتی، راه اندازی مجدد سامانه کارت ملی کشتی، طراحی و بروز رسانی سایت فدراسیون کشتی با بخش ها و لینک های مختلف، از جمله برنامه های مهم فدراسیون بود که در این مدت انجام شد.

وی تصریح کرد: خوشبخاته دور رفت بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی در گروه الف هم به شکل مناسبی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد و امیدوارم که ادامه این رقابت ها نیز به شکل مطلوبی انجام شود.

دبیر فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: بعنوان عضو کوچکی از جامعه کشتی کشور، به شخصه به دنبال ایجاد تعامل خوب و سازنده با تک تک هیأت های کشتی استان ها هستم و از آن ها می خواهم که هر مسائلی که دارند با من در میان بگذارند و تمام سعی و تلاش خود را در جهت کمک به کشتی کشور خواهم کرد.



برچسب ها :