چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ 08:18
در حال حاضر شرایط حضور در یک تورنمنت بین المللی را نداریم
امیدوارم هرچه زودتر تمرینات کشتی آغاز شود
محسن کاوه گفت: در حال حاضر شرایط حضور در یک تورنمنت بین المللی را نداریم و به تبع آن نمی توانیم دعوت فدراسیون اوکراین را نیز برای حضور در مسابقاتشان قبول کنیم.

محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: دعوتنامه ای که از سوی فدراسیون کشتی اوکراین به جهت حضور در تورنمنت بین المللی برای ما فرستاده شد، نشان داد که کشتی در دنیا در حال حرکت کردن است و ما هم باید پیش بینی های لازم را برای کشتی خود داشته باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر هنوز نحوه چگونگی برگزاری تمرینات ما مشخص نیست و همچنین مجوز تمرینات در باشگاه ها و برگزاری مسابقات را نداریم و اگر بخواهیم تیم منتخبی را راهی این رقابت های بین المللی کنیم باید خروجی ما از برگزاری یک مسابقه باشد.

کاوه تصریح کرد: برخی از کشورها از جمله ارمنستان و جمهوری های روسیه، تمرینات خود را شروع کرده اند و ما نیز باید کار خود را آغاز کنیم اما این امر نیازمند این است که شرایط کشور به جهت شیوع ویروس کرونا بهتر شده و مجوزهای لازم نیز برای انجام تمرینات و مسابقات به ما داده شود.

مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد در پایان خاطرنشان کرد: برای برگزاری اردوهای تیم های ملی به صورت محدود نیز باید شرایط انجام و نحوه چگونگی کار به ما ابلاغ و مجوزهای لازم داده شود.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون