صبح امروز و همزمان با روز ملی کشتی

چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ 12:42
مراسم رونمایی از مقبره شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس برگزار شد
تقدیر از محمد بنا
مراسم رونمایی از مقبره شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح امروز (چهارشنبه) و همزمان با زادروز جهان پهلوان غلامرضا تختی و روز ملی کشتی در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این مراسم که با حضور جمع کثیری از مسئولان، پیشکسوتان و قهرمانان برگزار شد، از مقبره شهید عزیزی از تبار دلاوران و پهلوانان گمنام این سرزمین همزمان با ایام محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین (ع) و یاران باوفایش و همچنین پنجم شهریورماه روز ملی کشتی، رونمایی شد و در پایان حاضران، با اهدای شاخه گل به مقام شامخ این شهید بزرگوار ادای احترام کردند.

در این مراسم سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول اله، دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، سردار پیمبری رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح، سردار آذرنوش رئیس بسیج ورزشکاران، محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران،  تعدادی از روسای فدراسیون های ورزشی حضور داشتند.

همچنین حاج محمدرضا طالقانی، سید علی اکبر حیدری، محمدحسن محبی، محمد نصیری، محمد بنا، محسن کاوه، غلامرضا محمدی، جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان کشتی و مسئولان فدراسیون کشتی از دیگر حاضران در این مراسم بودند.

در ادامه ی این مراسم سید مهدی میرداماد مداح اهل بیت (ع) به ذکر مصیبت در عزاداری سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش پرداخت.

همچنین در این مراسم با حضور سردار یزدی و پدر شهید مصطفی صدرزاده از محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان تقدیر شد.

برچسب ها :