برای بررسی چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی

سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ 11:45
نشست رئیس فدراسیون و اصحاب رسانه برگزار شد
دبیر: صادقانه تمامی ایرادات این طرح را می شنویم
اصاحب رسانه یکی از ضلع های کشتی هستند
نشست رئیس فدراسیون کشتی و اصحاب رسانه برای بررسی چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی، صبح امروز (سه شنبه) در محل سالن کنفرانس خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این نشست، طرح چرخه انتخابی تیم های ملی توسط مسئولان انستیتو بین المللی کشتی به صورت کامل برای اصحاب رسانه توضیح داده شد و سپس خبرنگاران سئوالات خود را در این زمینه با رئیس فدراسیون کشتی مطرح کردند.

علیرضا دبیر در ابتدای این نشست گفت: در حال حاضر برند کشتی پایین آمده و کشتی کمتر در رسانه ها دیده شده است، از شما درخواست دارم که این طرح را به دقت مطالعه و بعد ما را نقد کنید. ما نیز صادقانه تمامی ایرادات این طرح را می شنویم.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه بابت مطالبی که می نویسند چه موافق و چه مخالف به شخصه از آن ها ممنون هستم، چراکه همه ما به دنبال این هستیم که کشتی بالا برود و همه باید در این راه تلاش کنیم.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: کشتی چند ضلع از جمله کشتی گیر، مربی، داور، فدراسیون را دارد و یک ضلع کشتی نیز خبرنگاران و اصحاب رسانه هستند. و باید بگویم حتی کسانی که مغرضانه نیز می نویسند با ما هستند.

دبیر در مورد طرح چرخه انتخابی تیم ملی گفت: همه چیز در این طرح دیده شده است و به دنبال این هستیم که حقی از کسی ضایع نشود، کشورهایی نظیر روسیه و آمریکا بر اساس طرح انتخابی که دارند توانسته اند در رقابت های جهانی و المپیک مدال های فراوانی را کسب کنند و اگر ما نیز با هم باشیم و این طرح را اجرا کنیم جایگاه کشتی ما در سال های آینده بهتر خواهد شد و قطعا این طرح ماندگار می شود.

وی ادامه داد: از شما می خواهم که به خوبی به صحبت های ما در مورد این طرح گوش کنید و تا آخر با همراه باشید و پس از آن پاسخگوی تمامی سئوالات شما هستیم.

رئیس فدارسیون کشتی در مورد انستیتو بین المللی کشتی گفت: از نظر من هرکس در هر جایگاهی که قرار دارد باید کار کند و کار خودش را نیز بلد باشد، حتما یک مربی بزرگ نباید قهرمان المپیک و جهان باشد، اما اگر هم بود چه بهتر، اما من مرحوم معزی پور را برای شما مثال می زنم که چه خدمتی به کشتی کرد و چه قهرمانان جهان و المپیک را ساخت.

وی ادامه داد: حتما از نظرات استفاده می کنم و مشورت پذیرم اما تصمیم نهایی را خودم می گیرم، در چند روز گذشته رویکردی علیه انستیتو کشتی در فضای مجازی شکل گرفت که خوب نبود، چراکه همانطور که گفتم دلیل نمی شود که آن ها در کار تحلیل و کارشناسی کشتی خوب نباشند. من به کار سیستماتیک و سلسله مراتب اعتقاد دارم و کاری که به شخصی واگذار می کنم از همان شخص هم دنبال می کنم، چند کار را به انستیتو واگذار کردم که طرح چرخه انتخابی یکی از آن ها بود و باید بگویم که کارهای بزرگتری نیز بر عهده انستیتو گذاشته ام که در راه است.

دبیر تصریح کرد: ما ادعا نمی کنیم که کارمان درست است و هنوز چیزی را تصویب نکردیم و نظرات دگیران را می گیریم و به همین منظور از کشتی گیران، مربیان و قهرمانان دعوت کردیم که نظر خود را در مورد این طرح بدهند و امروز نیز از اصحاب محترم رسانه خواستیم که ایرادات این طرح را به ما بگویند.

وی افزود: اکثرا به صورت شفاهی نظرات خود را به ما داده اند اما چند نفری هم مکتوب فرستاده اند. بعنوان مثال علیرضا حیدری از قهرمانان المپیک و جهان ما در بند شش یا هفت مطالب خود راجع به این طرح نوشته که دست مربیان در آن باز است.

دبیر در مورد محمد بنا گفت: آقای بنا واقعا مشکل داشت و نتوانست در جلسه چرخه حضور یابد اما دیدید که چه حاشیه هایی به وجود آوردند، اما دیروز 3 ساعت با ایشان جلسه داشتیم و ایرادات خود را به این طرح گرفت و قرار است هفته بعد نیز جلسه بعدی خود را با آقای بنا برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ تعارفی با کسی ندارم و به کار جمعی اعتقاد دارم، از انستیتو کشتی تشکر می کنم که در حدود یکسال گذشته وقت گذاشت و این طرح را نوشته و چکش کاری های لازم را نیز بر روی آن انجام داد و امیدوارم که امروز بتوانیم با هم این طرح را بررسی کنیم و پذیرای نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


برچسب ها :