نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی:

دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ 05:42
به دنبال مربی خارجی برای تعلیم مربیان ایرانی هستیم
در سال 98 موفقیت تاریخی را بدست آوردیم
فاطمه درخشانی گفت: کشتی بانوان پتانسیل بالایی برای پیشرفت و افتخارآفرینی دارد و ما در سال 98 موفقیت تاریخی را در آلیش بانوان بدست آوردیم.

فاطمه درخشانی نایب رئیس بانوان فدراسیون ضمن تبریک و شادباش سال نو به بانوان کشتی گیر در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بیان داشت: نگاه ما به ورزش بانوان در فدراسیون کشتی استفاده از تمامی ظرفیت های موجود است و قطعا در صورت بها دادن به بانوان توانمند کشورمان، شاهد موفقیت های بی نظیری خواهیم بود.

وی ادامه داد: البته با توجه به همین نگاه ما تیم ملی آلیش بانوان را در سال 98 به رقابت های جهانی قزاقستان اعزام کردیم که انصافا آن ها نیز از این فرصت استفاده کرده و توانمندی های خود را با اولین قهرمانی تیم ایران در این مسابقات نشان دادند که این موضوع نشان دهنده استعداد و قدرت بالای بانوان ایرانی دارد.

درخشانی با بیان اینکه موفقیت بانوان ایرانی در این مسابقات فدراسیون کشتی را بر آن داشت که حمایت های بیشتر از آن ها داشته باشد، مقرر شد که رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی این رشته برگزار و در ادامه نیز تیم به رقابت های آسیایی بانوان در قرقیزستان اعزام شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و لغو تمامی برنامه های ورزشی، این کار میسر نشد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی با بیان اینکه فدراسیون کشتی به دنبال ارتقاء ورزش بانوان است و برنامه ها متعددی را در دستور کار دارد گفت: یکی از برنامه های اصلی ما استفاده از مربیان خارجی درجه یک، برای آموزش مربیان ما در رشته های آلیش و کلاسیک است.

درخشانی در مورد برنامه های کشتی بانوان در سال 99 تصریح کرد: همانطور که گفتم نگاه خوبی در فدراسیون کشتی نسبت به ورزش بانوان وجود دارد اما اول باید ببینیم چه زمانی از شر این ویروس خطرناک خلاص می شویم تا اجازه فعالیت های ورزشی را داشته باشیم و پس از اینکه تقویم جدید اتحادیه جهانی کشتی اعلام شد، برنامه های خود از قبیل برگزاری کلاس های مربیگری و داوری، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی، برگزاری اردوها و حضور در رقابت های برون مرزی را اعلام خواهیم کرد.


برچسب ها :