پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ 19:12
جام تختی در سطح بسیار خوبی در حال برگزاری است
امیدوارم ثمره این مسابقات حضور موفق در المپیک باشد
قاسم رضایی گفت: رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در سطح خوبی در شهر شیراز در حال برگزاری است.

قاسم رضایی دارنده مدال های طلا و برنز المپیک و چندین مدال جهانی و آسیایی  در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: از نزدیک شاهد رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در شیراز هستم و این رقابت ها در سطح خوبی در حال برگزاری است.

وی در مورد برگزاری این مسابقات در شهر شیراز تصریح کرد: شیراز شهری است که کشتی را به نام امید نوروزی در آن می شناسند و این کشتی گیر کشورمان افتخارات زیادی از جمله مدال طلای المپیک 2012 لندن و چندین مدال جهانی و آسیایی را برای این شهر کسب کرده است. در حال حاضر نیز برادران گرائی از کشتی گیران شیرازی هستند که خیلی خوب دارند کشتی می گیرند و امید زیادی به آن ها وجود دارد که بتوانند در مسابقات المپیک نیز نتیجه خوبی را کسب کنند.

رضایی در مورد سطح رقابت های جام تختی اظهار داشت: مسابقات خیلی خوب برگزار می شود و کشتی گیران رقابت های خود را با انگیزه برگزار می کنند. یکی از دلایل مهمی که باعث شده کشتی های خوبی برگزار شود این است که این رقابت ها به نوعی انتخابی برای مسابقات المپیک است و تمام رقبای مطرح و کسانی که مدال جهانی گرفتند در آن حضور دارند و واقعا کشتی ها بسیار عالی برگزار می شود. انشا اله که ثمره کار ابتدا کسب سهمیه های المپیک باشد و من با این کشتی هایی که امروز دیدم خیلی امیدوارم که در المپیک نیز بهترین کشتی ها را بگیرند.

رضایی در پایان با اشاره به اهمیت حضور کشتی گیران مطرح خارجی در رقابت های بین المللی ایران گفت: هرچقدر کشتی گیران عنوان دار در رقابت های ما بیشتر باشند و تن کشتی گیران ما بیشتر با آن ها بخورد مثمر ثمر است. از طرفی ما باید هزینه کنیم که کشتی گیران خود را به مسابقات خارجی ببریم اما با برگزار کردن یک مسابقه خوب و قرار دادن جایزه دلاری می توانیم کشتی گیران خارجی را به ایران بیاوریم تا تعداد زیادی از کشتی گیران کشورمان با آن ها رودرور شوند و نیاز به اعزام بین المللی کشتی گیران کمتر شود.


برچسب ها :