عبدالمهدی نصیرزاده:

سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ 10:23
فینال لیگ دسته یک کشتی آزاد در فضای باز برگزار می شود
به دنبال برگزاری لیگ برتر در سطح بالایی هستیم
عبدالمهدی نصیرزاده گفت: دیدارهای رده بندی و فینال لیگ دسته یک کشتی آزاد در فضای باز برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، دکتر عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: با هماهنگی هایی که با مسئولین کشتی استان خراسان رضوی بعمل آمد، مقرر شد رقابت های نیمه نهایی لیگ دسته یک کشتی آزاد صبح روز جمعه اول شهریورماه در خانه کشتی حمید توکل شهر مشهد مقدس، برگزار شود.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد دیدار نیمه نهایی و فینال این مسابقات نیز در فضای باز جلوخان آرامگاه فردوسی در شهر توس برگزار شود.
نصیرزاده در مورد تیم های حاضر در این مسابقات گفت: در مرحله نیمه نهایی تیم آسانسور و پله برقی بهران البرز با تیم هیأت کشتی خراسان رضوی و تیم پاس ارگ کیان نکا با تیم فالکون مازندران مصاف خواهند داد  تا تیم های حاضر در دیدارهای فینال و رده بندی مشخص شوند.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی در مورد اقدامات انجام شده برای برگزاری این مسابقات گفت: مسئولین هیأت کشتی استان خراسان رضوی با هماهنگی با سایر مسئولان استان، به دنبال این هستند که این رقابت ها به صورت باشکوهی برگزار شود و با توجه به اینکه تیم خراسان رضوی نیز در مرحله نهایی لیگ دسته یک کشتی آزاد حضور دارد، انتظار این را داریم که تماشاگران خونگرم استان خراسان رضوی و به ویژه شهر مشهد مقدس استقبال خوبی از این مسابقات داشته باشند.

وی افزود: کادر اجرایی برگزاری، ناظران و داوران مسابقات مشخص شده اند، ضمن اینکه با توجه به اهمیت این رقابت ها به دنبال پخش مستقیم آن از رسانه ملی و سیمای خراسان رضوی نیز هستیم.

نصیر زاده در مورد برگزاری مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: دکتر دبیر رئیس فدراسیون کشتی، به شخصه پیگیر برگزاری قدرتمند این مسابقات، با حضور حامیان مالی مطرح هستند و مجموعه فدراسیون کشتی و سازمان لیگ در نظر دارد رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد  و فرنگی را در سطح بالایی برگزار کند.

وی  ادامه داد: لیگ برای کشتی گیران اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا تنها منبع درآمد آن ها همین لیگ است تا بتوانند ضمن آمادگی جسمانی، زندگی خود را نیز تأمین کنند و این موضوع یکی از دغدغه هایی است که فدراسیون کشتی و به تبع آن سازمان لیگ پیگیر آن هستند و به همین منظور در این مدت کوتاه تشکیل سازمان لیگ دیدارهایی را با حامیان مالی و همچنین سفرهایی را به استان ها داشته ایم تا با رایزنی با مسئولان ارشد استانی و همچنین مسئولان ورزشی، حضور تیم ها را در لیگ برتر تسهیل کنیم.

رئیس سازمان لیگ در پایان خاطرنشان کرد: لیگ می تواند ضمن کمک به کشتی و کشتی گیران، تماشاگران را نیز با این رشته ملی، سنتی و مذهبی ما که پرافتخارترین رشته ورزشی ایران و ورزش اول کشور شناخته می شود، آشتی دهد و تمام تلاش بنده و مجموعه سازمان لیگ، برگزاری این مسابقات در سطح بالا خواهد بود.


برچسب ها :