حمیدرضا جمشیدی:

یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ 10:54
به دنبال قهرمانی در لیگ دسته یک کشتی آزاد هستیم
استان البرز پتانسیل حضور در لیگ برتر را دارد
حمیدرضا جمشیدی سرمربی تیم آسانسور و پله برقی بهران البرز گفت: به دنبال قهرمانی در مسابقات نهایی لیگ دسته یک کشتی آزاد در مشهد هستیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، حمیدرضا جمشیدی با بیان این مطلب افزود: تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد و کشتی گیرانمان تمرینات خود را به نحو مطلوبی دنبال می کنند، برای مسابقات نهایی لیگ دسته یک کشتی آزاد نیز چند کشتی گیر جذب کرده ایم تا بتوانیم حضوری پرقدرت در این مسابقات داشته باشیم و هدف اصلی ما قهرمانی در این رقابت ها است.

مربی سازنده البرز در مورد حضور این استان در لیگ برتر اظهار داشت: استان البرز پتانسیل حضور در لیگ برتر را دارد و امیدوارم با رایزنی هایی که هیأت کشتی استان می کند، شاهد حضور تیم آسانسور و پله برقی بهران در لیگ برتر هم باشیم.

وی افزود: لیگ می تواند کمک بسیاری به کشتی داشته باشد، اگر لیگ پویایی در همه رده های سنی داشته باشیم، کشتی گیران در شرایط تمرین قرار می گیرند و نفراتی که در تیم های ملی حضور ندارند می توانند آمادگی خود را حفظ کنند ضمن اینکه از نظر مالی نیز تأمین خواهند شد و تماشاگران هم در سالن های کشتی حضور خواهند داشت.

مربی سابق تیم های ملی جوانان و امید تصریح کرد: از دکتر دبیر و نصیرزاده تشکر می کنم که با رایزنی های گسترده خود به دنبال پویا کردن دوباره لیگ هستند و امیدوارم با حضور این عزیزان چرخ لیگ به گردش درآید.

مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ دسته یک کشتی آزاد روز جمعه هفته جاری به ترتیب در شهرهای مشهد مقدس و توس استان خراسان رضوی برگزار می شود و در مرحله نیمه نهایی تیم آسانسور و پله برقی بهران البرز با تیم هیأت کشتی خراسان رضوی و تیم پاس ارگ کیان نکا با تیم فالکون مازندران مصاف خواهند داد.


برچسب ها :