با حضور در شهرستان محلات (همراه با گزارش تصویری)

جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ 00:30
رئیس فدراسیون با جمعی از پیشکسوتان استان مرکزی دیدار کرد
حضور در سالن کشتی تختی و دیدار با کشتی گیران
رایزنی برای حضور یک تیم در لیگ برتر و احداث خانه کشتی در استان
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، دیروز (پنج شنبه) با حضور در شهرستان محلات استان مرکزی، با جمعی از پیشکسوتان کشتی استان و مسئولان سیاسی و ورزشی این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

در این سفر که عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ کشتی نیز رئیس فدراسیون را همراهی می کرد، علیرضا دبیر ابتدا دیداری با حمیدرضا کلهر رئیس هیأت کشتی استان مرکزی و جمعی از پیشکسوتان و مربیان کشتی این استان برگزار کرد و در جریان دغدغه ها، نقطه نظرات و پیشنهادات آن ها قرار گرفت.

رئیس فدراسیون کشتی در ادامه در سالن کشتی تختی محلات حضور یافت و از نزدیک شاهد تمرینات کشتی گیران حاضر در این سالن بود.

دبیر همچنین با حضور در فرمانداری شهرستان محلات در جلسه شورای اداری این شهر که با حضور قمری فرماندار، حجت الاسلام والمسلمین سلیمی نماینده مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرستان های محلات، دلیجان و نیم‏ور برگزار شد، شرکت کرد.

در این جلسه که جمعی از خیرین و رئیس اداره ورزش و جوانان محلات نیز حضور داشتند، رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه حضور یک تیم از استان مرکزی باعث توسعه کشتی در این استان می شود، ضمن رایزنی با مسئولان، خواستار حضور بخش خصوصی و خیرین برای رشد و توسعه کشتی استان شد.

مسئولان این شهر نیز با اشاره به اینکه بخش خصوصی در استان مرکزی بسیار فعال است، قول همکاری در زمینه حمایت از کشتی بعنوان ورزش ملی کشور را دادند.

علیرضا دبیر در پایان کلنگ احداث خانه کشتی شهرستان محلات که با همت خیرین این شهر احداث خواهد شد را بر زمین زد.



گالری تصاویر

برچسب ها :