صبح امروز و در محل فدراسیون کشتی

دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ 10:56
مراسم معارفه علیرضا دبیر برگزار شد
دبیر: باید از تمامی قهرمانانمان استفاده کنیم
فقط می خواهم در کنار دوستان کار کنم
مراسم معارفه علیرضا دبیر رئیس جدید فدراسیون کشتی، صبح امروز در محل خانه کشتی عبداله موحد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این جلسه که با حضور شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش، نصراله پریچهره مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت ورزش، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، محمد محمودی نماینده مجلس در شورای اسلامی، جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان کشتی، مربیان تیم های ملی، روسای هیأت ها، داوران، مسئولان و پرسنل فدراسیون کشتی از جمله مهدی شیرگیر، عباس جدیدی، غلامرضا محمدی، محمد طلایی، مسعود مصطفی جوکار، عباس حاج کناری، بهروز یاری، حبیب اله اخلاقی، عبداله عزیزی، حمید یاری و ... برگزار شد، حکم ریاست علیرضا دبیر که توسط دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به امضاء رسیده بود، قرائت و توسط اسبقیان به علیرضا دبیر داده شد.

اسبقیان در ابتدای این جلسه با بیان اینکه کشتی برای وزرات ورزش بسیار مورد اهمیت است و همیشه از سوی وزارت ورزش رصد می شود اظهار داشت: آقای دبیر یکی از پرافتخارترین کشتی گیران تاریخ ورزش کشورمان است و انتخاب آقای دبیر که از سوی مجمع فدراسیون انجام شد را به ایشان و جامعه کشتی تبریک می گویم. تلاش وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بر این بود که انتخاباتی کاملا منطقی و با رعایت عدالت برگزار شود و با کمک دوستان در فدراسیون کشتی، به ویژه جناب آقای نعمتی و مسجدی و همکاری دیگر عزیزان این اتفاق خوب صورت گرفت.
اسبقیان ادامه داد: وزارت ورزش همواره تلاش خود را داشته است که انتخابات به دور از حاشیه باشد. به ویژه ورزش کشتی که ورزش اول کشور محسوب می شود و چشم امید همه در المپیک ها، بازی های آسیایی و مسابقات جهانی به افتخارآفرینی قهرمانان کشتی است به ویژه که ما سال المپیک را در پیش داریم.
وی تصریح کرد: از تمامی دوستان که در فدراسیون کشتی بودند از جمله رسول خادم عزیز و آقای بنی تمیم و در نهایت جناب آقای نعمتی تشکر می کنم و برای آن ها آرزوی توفیق می کنیم. هم آقای خادم و هم آقای بنی تمیم از افتخارآفرینانان کشتی و از جامعه کشتی بودند و منشاء خدمات ارزشمندی به اتفاق دیگر عزیزان در کشتی بودند.
اسبقیان اظهار داشت: امروز وزن فدراسیون کشتی برای کشور، برای دنیا و برای اتحادیه جهانی کشتی بسیار مهم است و خوشحال هستیم که یکی از افتخارآفرینان کشتی کشورمان سکان هدایت فدراسیون را برعهده گرفته است و این برای وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بسیار مهم است که کشتی با ثبات مدیریت برنامه های کلان خود را انجام دهد.
در ادامه علیرضا دبیر رئیس جدید فدراسیون کشتی گفت: ما آمده ایم کار کنیم و نیامده ایم با کسی تسویه حساب کنیم و چیزی پنهان از هم نداریم و در خدمت کسی هستیم که کار کند.
وی افزود: از همین امروز در خدمت دوستان هستم و کار را شروع می کنیم و کادر فنی محکم به کار خود ادامه دهد. غلامرضا محمدی و محمد بنا را هم از نظرکاری و هم فنی قبول دارم و انشاء اله برای ادامه کار جلساتی را با تمامی عزیزان خواهیم داشت.
دبیر اظهار داشت: در کار ریز خواهم شد و با تمامی واحدهای  فدراسیون جلسه خواهم داشت و کسانی که با من صادقانه کار کنند، با آن ها کار خواهم کرد و مسائل قبل تمام شده، همانطور که ما هم نمی دانیم تا کی هستیم.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: من تشکر می کنم از فدراسیون قبلی و هرکس بگوید آقای خادم زحمت نکشیده است بی انصاف است و ایشان حتما زحمت کشیده و حتما تلاش کرده است ولی شاید انرژی وی در چند جا صرف شد. اگر از من بپرسند چهار کشتی گیر بزرگ ایران را نام ببر حتما نام رسول خادم و عباس جدیدی را می گویم. آقای خادم برای ما عزیز و بزرگ هستند و من در کنار ایشان در شورا کار کردم و در تیم ملی و اردوهای تیم ملی نیز در کنار ایشان بودم.
وی ادامه داد: تشکر می کنم از آقای بنی تمیم ایشان زحمت خود را کشیده است. ایشان هم دبیر و هم نایب رئیس و هم سرپرست فدراسیون بوده و هرکجا که باشد برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم. آقای بنی تمیم فردی ورزشی است و امیدوارم که مدیرانی که سلامت و کاربلد هستند در موقعیت های بهتری از آن ها استفاده شود.
دبیر تصریح کرد: از آقای دکتر بهروز نعمتی تشکر ویژه می کنم که در این فضا کار را قبول کردند. در حالی که بسیاری حرف ها علیه ایشان بود ولی ایثار کردند و کار را ادامه دادند و وقتی انتخابات برگزار شد، حقانیت وی ثابت گردید. آقای نعمتی کسی بود که در مقابل تمامی سختی ها ایستاد و انتخابات را برگزار کرد و رفت. ایشان کشتی گیر بودند و باید افتخار کرد که یک کشتی گیر هم اکنون نماینده مجلس است. امثال ایشان افتخار جامعه کشتی هستند. ما باید از تمامی قهرمانانمان  از جمله کسانی که در سیاست هستند استفاده کنیم و به آن ها افتخار کنیم.
وی افزود: از آقای دکتر مسجدی نیز تشکر می کنم که با مشغله ای که در وزارت ورزش داشتند آمده اند و به ما کمک می کنند.
دبیر با تشکر از آقای اسبقیان و پریچهره اظهار داشت:  اگر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک کمک نکنند کار پیش نخواهد رفت. کشتی چندین بال دارد و هر بخش از آن اعم از مربی، کشتی گیر، داور، پرسنل، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید باهم تنظیم باشند تا کشتی بالا رود.
رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: ما باید افتخار کنیم از امثال بهروز نعمتی، عباس جدیدی، رسول خادم و امیر خادم استفاده کنیم و نگوییم که چرا رفته اند در سیاست، این ها کار یادگرفته اند و باعث افتخار هستند و باید در کشتی جزبشان کنیم.
قهرمان کشتی آزاد المپیک و جهان تأکید کرد: در چند سال گذشته اختلافاتی بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک با فدراسیون کشتی بود. من روزی که با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نشود کار کرد، نخواهم ماند. ولی نمی شود آن ها را قبول نکرد بهرحال هر اتفاقی در ورزش بیافتد وزیر ورزش باید به مجلس جوابگو باشد.
وی افزود: در زمانی که بحث این بود که سازمان تربیت بدنی یا وزارت ورزش، من از کسانی بودم که می گفتم که ای کاش وزارت ورزش تشکیل نمی شد و حتما ورزش ما جلوتر بود. اما بالاخره وزیر ورزش که باید بایستد و پاسخگو باشد، از فدراسیونش هم نیز باید جواب بگیرد و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک اگر همکاری نکنند، کار انجام نخواهد شد. و خواهشم از دوستان در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک این است که حتما کمک کنند تا نتیجه بگیریم و آقای سلطانی فر وزیر محترم ورزش هم که در مراسم حضور ندارند، قول دادند که عصر امروز در اردوی تیم ملی حاضر شوند.
دبیر گفت: خواهشم از همه دوستان این است، کار برای خدا باشد و منیت در کار نباشد. چراکه این "من ها" کار را خراب می کند و هرکس در هرجایی است کار خود را انجام دهد و مطمئنا دیده خواهد شد و حتما نباید که کار در فدراسیون انجام شود که دیده شود.
وی ادامه داد: بعضی ها از طرف من گفتند که اگر دبیر بیاید کشتی بانوان چنین خواهد شد و پرسنل چنان خواهد شد و ... اما من کی این حرف ها را زدم و منشاء آن را هم نفهمیدیم کجاست، دوستان کار خود را محکم ادامه دهند و بدون تعارف بگویم که اگر کسی اینجا وقت نگذارد با من مشکل پیدا خواهد کرد. چون من اینجا هستم، آنقدر هستم که همه خسته شوند و نه اهل مسافرت رفتن هستم و نه می خواهم مربی بشوم و فقط می خواهم در کنار دوستان کار کنم.
دبیر با تشکر از دکتر محمودی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی  که فردی ورزشی است و کمک زیادی کرده است گفت: از تمامی هیأت های ورزشی تشکر می کنم چه رأی داده اند و چه رأی نداده اند. سه هیأت به من استعفاء کتبی دادند، اما به آن ها زنگ زدم و گفتم صدای پاره شدن کاغذ را می شنوید، به آن ها گفتم که دیگر مسائل قبل تمام شده و محکم کار خود را ادامه دهید و انشاءاله که در کار کم نیاوریم. حذف کردن کار خوبی نیست چراکه این موارد سر خودم آمده و دیگر نمی خواهم سر کسی بیاید.
رئیس فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: از قهرمانان محترم در جلسه هم تشکر می کنم، از آقای خیراله زاده که مربی نونهالان و نوجوانان من بوده که در جلسه هم حضور دارند و از آقای دودانگه هم تشکر می کنم. از دیگر بزرگان کشتی و اصحاب رسانه نیز تشکر می کنم و انشاءاله که بتوانیم با هم کمک کنیم تا کار پیش برود و کار باید برای خدا باشد، اما اگر دوستان قرار است کار کنند تا من بببینم، این کار را نکنند. خواهش من از دوستان این است که فقط کار، کار و کار را مدنظر داشته باشند.



برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون