رئیس کمیته المپیک کرواسی در دیدار با بنی تمیم:

دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ 09:15
کشتی ایران جایگاه ویژه ای در دنیا دارد

رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی با حضور در فدراسیون کشتی، گفت: کشتی ایران از قدرت های برتر کشتی دنیاست که می تواند در زمینه های مختلف به ما کمک کند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، "زلاتکو ماتیشا" رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی و هیأت همراه، عصر دیروز (یکشنبه) در خانه کشتی عبداله موحد حضور یافتند که در ابتدا ماتیشا و دیگران از امکانات خانه های کشتی عبداله موحد و محمد بنا بازدید کردند.
سپس نشست صمیمانه‌ای بین حاضرین برگزار شد که حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی در این جلسه توضیحاتی در خصوص روند ساخت و تکمیل آکادمی بین المللی کشتی پاسارگاد ارائه داد و گفت: کشتی ایران این آمادگی را دارد که در زمینه اعزام مربی، حضور در تورنمنت های بین المللی و برگزاری اردوهای مشترک با کشور کرواسی همکاری کند.
در ادامه رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی، گفت: ایران از قدرت های برتر کشتی دنیا در دو رشته آزاد و فرنگی است و جایگاه ویژه ای در اتحادیه جهانی کشتی دارد.
وی افزود: امکانات کشتی ایران در حد استاندارهای جهانی است و می توان گفت که کشتی از معدود رشته هایی است که می تواند در تمامی زمینه ها به ما کمک کند.
ماتیشا خاطر نشان کرد: بزودی تفاهم نامه همکاری فی مابین را آماده می کنیم تا کشتی کرواسی بتواند با توجه به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری کشتی ایران، در کشتی آزاد در مسیر پیشرفت قرار گیرد و در کشتی فرنگی نیز در شرایط بهتری قرار گیرد.
در پایان این نشست صمیمانه، هدایا و یادبودهایی بین طرفین رد و بدل شد.


برچسب ها :