دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ 13:22
به دنبال جبران نتایج گذشته در روسیه هستم
اردوها در شرایط خوبی برگزار می شود
میثم نصیری گفت: به دنبال جبران نتایج گذشته در جام جهانی کشتی آزاد در روسیه هستم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، میثم نصیری آزادکار وزن 74 کیلوگرم تیم ملی با بیان این مطلب افزود: سال خوبی را پشت سر نگذاشتم و شرایط خوبی نداشتم، اما به دنبال این هستم که نتایج گذشته را در جام جهانی روسیه جبران کنم.
وی ادامه داد: از مسئولان استان زنجان گله مندم چراکه از من حمایت نکردند و این برای من جای سئوال است، چراکه اگر کمی از من حمایت می شد، حتما می توانستم نتایج خوبی را کسب کنم و یکی از دلایل ناکامی های من مسائلی از جمله نداشتن کار و مسائل مالی بود.
نصیری تصریح کرد: به دلیل مشکلاتی که داشتم ترجیح دادم در لیگ کشتی حضور پیدا کنم تا کمکی برای زندگی ام باشد و از مسئولان فدراسیون کشتی هم می خواهم که امسال لیگ را برگزار کنند، چراکه تنها منبع درآمد کشتی گیران است.
قهرمان کشتی آزاد آسیا در مورد شرایط اردویی اظهار داشت: پس از جام تختی به اردوی تیم ملی دعوت شدم و تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتم. هم اکنون نیز در خدمت تیم ملی زیر 23 سال و علیرضا رضایی هستم تا در جام جهانی کشتی آزاد روسیه به میدان بروم.
وی ادامه داد: در جام تختی از آمادگی کاملی برخوردار نبودم و نتوانستم آنطور که باید نتیجه بگیرم، اما خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته ام و آماده ام که نتایج گذشته را در جام جهانی روسیه جبران کنم.
نصیری در پایان خاطرنشان کرد: از بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی تشکر می کنم که در این برهه از زمان بار سنگین فدراسیون کشتی را به دوش کشید و تمامی برنامه ها از جمله اردوها، اعزام ها و مسابقات به خوبی انجام شد اما کار کشتی بسیار سخت است و ما باید ابتدا در رقابت های جهانی قزاقستان و گزینشی و پس از آن در المپیک 2020 توکیو حضور یابیم و موفقیت در این مسابقات منوط به حمایت جدی مسئولان ورزش کشور از پرافتخارترین ورزش ایران است.




برچسب ها :