سرمربی تیم کشتی آزاد ترکیه:

سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ 08:20
جام تختی از کیفیت مناسبی برخوردار بود
ایران همیشه میزبانی خوبی داشته است
آدام برکت گفت: رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی با حضور قهرمانان جهان و المپیک از کیفیت خوبی برخوردار بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، آدام برکت سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ترکیه در مورد سطح کیفی سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی در کرمانشاه با بیان این مطلب افزود: علاوه بر کشتی گیران مطرح ایرانی که اکثر آن ها در این مسابقات حضور داشتند، حضور کشتی گیران خوب آذربایجانی از جمله شریف اف و حسن اف و همچنین نفرات مطرح ترک باعث شد که این مسابقات در سطح و کیفیت خوبی برگزار شود.

آدام برکت تصریح کرد: ما هم نفرات مطرح و مدنظر خود را به این مسابقات آوردیم چرا که باید از بین آن ها تیم خود را برای رقابت های قهرمانی اروپا که در پیش داریم گزینش کنیم.

وی ادامه داد: ما علاقمند هستیم که در تورنمنت های ایران حضور پیدا کنیم و در چند دوره گذشته نیز در جام تختی حضور داشته ایم و چون ایران یکی از قدرت های کشتی آزاد جهان محسوب می شود این مسابقات محک خوبی برای نفرات ما بود.

سرمربی تیم کشتی آزاد ترکیه در پایان خاطرنشان کرد: میزبانی ایرانی ها از این مسابقات مانند رقابت های قبل خوب بود و ایران همیشه میزبانی های خوبی دارد چرا که یکی از قدرت های کشتی جهان محسوب می شود.

سی و نهمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی با حضور کشتی گیرانی از 9 کشور خارجی و کشتی گیران مطرح کشورمان روز‌های 18و 19بهمن در سالن امام خمینی کرمانشاه برگزار شد و در پایان تیم ایران به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات رسید.

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون