نماینده اتحادیه جهانی در مسابقات کشتی فرنگی جام تختی:

شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ 09:02
استقبال مردم اندیمشک از رقابت ها برایم غیر منتظره بود
جام تختی از اعتبار بالایی برخوردار است
میزبانی اندیمشکی ها خوب بود
استانیسلاو سرنک گفت: استقبال خوبی از رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اندیمشک شد و حضور پرشور تماشاگران برایم غیر منتظره بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، استانیسلاو سرنک داور المپیکی از کشور اسلوونی و نماینده اتحادیه جهانی کشتی در سی و نهمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام تختی با بیان این مطلب افزود: رقابت های جام تختی از اعتبار بالایی برخوردار است و سطح این مسابقات با حضور کشتی گیران مطرح بالا بود و این موضوع باعث شد مسابقات زیبایی را شاهد باشیم.

وی در مورد شرایط میزبانی این مسابقات اظهار داشت: اندیمشک میزبان خوبی برای این مسابقات بود و همه چیز به شکل مناسبی انجام شد.، مردم اندیمشک استقبال خوبی از این رقابت ها کردند که این مورد برای من غیرمنتظره بود.

 سرنک تصریح کرد: تاکنون به بسیاری از کشورهای دنیا سفر کردم اما باید بگویم که مردم ایران و اندیمشک در نوع خود قابل تحسین هستند و باید قدر این تماشاگر علاقه مند را دانست.

داور المپیکی کشتی خاطر نشان کرد: سومین باری است که به ایران آمدم و معتقدم مردم ایران بسیار پرشور هستند؛ خوشحالم در ورزشگاهی قرار دارم که با برگزاری این مسابقات افتتاح شده است.

سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی با حضور کشتی گیرانی از  8 کشور خارجی و  کشتی گیران مطرح کشورمان روزهای 4 و 5 بهمن در سالن شهید سروندی اندیمشک برگزار شد و در پایان تیم ایران بعنوان قهرمانی رسید.



برچسب ها :