چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ 08:35
مسابقات عمومی بصورت آزاد در رده ی سنی 18 تا 25 سال برگزار می شود
پرداخت جوایز نقدی به نفرات برتر
سالن شهدای هفتم تیر تهران میزبان رقابت ها
رضا لایق گفت: مسابقات عمومی بزرگسالان امسال برای شناسایی بهتر نفرات شاخص به صورت آزاد (بدون محدودیت سهمیه ای) و در رده سنی 18 تا 25 سال برگزار می شود.
رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، با بیان این مطلب افزود: مسابقات عمومی (اوپن) کشتی کشور، در رده ی سنی بزرگسالان امسال با شرایط متفاوتی نسبت به سال های گذشته برگزار می شود و در نظر داریم از حداکثر ظرفیت کمی و کیفی کشتی کشور، در رقابت های عمومی بهره مند شویم.
وی ادامه داد: به همین منظور امسال رقابت های عمومی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان در شکل و شیوه ی جدیدی برگزار خواهد شد که به نظرم به حضور چهره های جدید در کشتی کمک بسیاری خواهد کرد.
لایق تصریح کرد: در شکل جدید برگزاری این رقابت ها مسابقات به صورت تک وزن در دو روز بدون ارفاق برگزار می شود و با توجه به برگزاری 10 وزن کشتی آزاد و فرنگی، کشتی کشور طی روزهای 10 مرداد تا 23 شهریورماه شاهد مسابقات بزرگی خواهد بود.
وی افزود: نحوه برگزاری این رقابت ها به این نحو خواهد بود که رقابت ها از روز چهارشنبه هر هفته آغاز و در روز شنبه هفته آتی به پایان می رسد و در مدت این چهار روز، رقابت ها با حضور تمامی مدعیان از سراسر کشور در 2 وزن کشتی آزاد و 2 وزن کشتی فرنگی برگزار خواهد شد و بر اساس برگزاری مسابقات با این شیوه، شاهد برگزاری مسابقات در 5 هفته متوالی خواهیم بود.
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: برای اینکه انگیزه شرکت نفرات و سطح این رقابت ها را بالا ببریم جوایز نقدی خوبی در نظر گرفته ایم به طوری که به نفرات اول تا سوم این مسابقات به ترتیب 5، 3 و 2 میلیون تومان پاداش نقدی اهداء خواهد شد. ضمن اینکه مسابقات به صورت آزاد و بدون محدودیت سهمیه ای برگزار می شود و تنها نفرات متقاضی شرکت باید از هیأت کشتی استان خود معرفی نامه داشته باشند.
لایق در پایان خاطرنشان کرد: این رقابت ها به میزبانی فدراسیون کشتی، در سالن شهدای هفتم تیر تهران بعنوان یکی از قدیمی ترین سالن های کشتی ایران که مردم از آن خاطرات خوبی را در اذهان خود دارند برگزار می شود و امیدواریم با حضور تماشاگران بعنوان حامیان اصلی ورزش ملی کشور، این رقابت ها در سطح بسیار بالایی برگزار شود و شاهد حضور چهره های شاخص در این مسابقات باشیم.


برچسب ها :