رقابت های بین المللی کشتی جام مدوید- بلاروس

یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ 16:28
احمد بذری صاحب مدال برنز شد
پایان کار تیم ایران با کسب یک مدال نقره و 2 برنز
احمد بذری به مدال برنز وزن 86 کیلوگرم رقابت های بین المللی کشتی جام الکساندر مدوید دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های چهار وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام الکساندر مدوید، از صبح امروز (یکشنبه) در شهر مینسک پایتخت کشور بلاروس برگزار شد.

احمد بذری نماینده کشورمان در وزن 86 کیلوگرم این رقابت ها در دور نخست با نتیجه 12 بر 2 رودزی آنوک از بلاروس را شکست داد وی در دور بعد نیز با نتیجه 10 بر صفر رامان تسیتو از کشور بلاروس را مغلوب کرد اما در دور سوم مغلوب زائور ماکیف دارنده مدال طلای جوانان جهان و برنز بزرگسالان اروپا از روسیه شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال وی به گروه بازنده ها رفت. بذری در این گروه با نتیجه 7 بر 6 آلیا آرچالا از اوکراین را شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در دیدار رده بندی نیز با نتیجه 10 بر 4 مقابل تاژتین آکایف از روسیه به پیروزی رسید و به مدال برنز دست یافت.

در روز نخست این مسابقات تیم ایران در وزن 74 کیلوگرم توسط محمد متقی صاحب مدال نقره و حمیدرضا زرین پیکر صاحب مدال برنز شده بود.

تیم ایران با سه نماینده در این رقابت ها شرکت کرده بود.

نتایج نمایندگان کشورمان در روز نخست (شنبه) به شرح زیر است:

در وزن 74 کیلوگرم محمد متقی نیا در کشتی نخست ارکبولان تدیف از قزاقستان را با نتیجه 12 بر یک پشت سر گذاشت و در دور دوم با نتیجه 10 بر 6 از سد تازی داوداف از روسیه گذشت وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 10 بر 8 (ضربه فنی) خاسی اف از روسیه را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. اما در دیدار فینال با نتیجه 10 بر صفر مغلوب آلن زاسیف قهرمان جوانان جهان و نفر سوم بزرگسالان روسیه شد و به مدال نقره رسید.

حمیدرضا زرین پیکر دیگر نماینده کشورمان در وزن 74 کیلوگرم، در دور نخست مقابل اصلان بک گاوارومیان از روسیه با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید و در دور دوم گئورگی پاسکالوف از مولداوی را با نتیجه 6 بر صفر مغلوب کرد اما در دور سوم با نتیجه 10 بر صفر مغلوب آلن زاسیف از روسیه شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در دیدار رده بندی با نتیجه 6 بر صفر رسول شاپیف از کشور روسیه را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.



گالری تصاویر

برچسب ها :