برگزاری لیگ منطقه کشتی بستری برای پشتوانه سازی

سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ 09:34
سرشاخ شدن نوجوانان آینده ساز ورزش ملی کشور
رقابت های لیگ منطقه ای کشتی در رده ی سنی نوجوانان از سه هفته پیش در 6 منطقه کشور آغاز شده است که این مسابقات می تواند یک فرصت و بستر مناسب برای پشتوانه سازی و بها دادن به آینده سازان ورزش ملی کشور باشد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، برگزاری لیگ منطقه ای کشتی در سه رشته آزاد، فرنگی و پهلوانی آن هم در رده ی سنی نوجوانان می تواند بستری باشد تا آینده سازان کشتی ایران، سال های سال برای کشتی کشور افتخارآفرینی کنند و آینده کشتی ایران را تضمین نمایند.
لیگ منطقه ای باعث رشد و رونق کشتی در هر هفته در فصل تابستان در شهر ها و استان های مختلف کشور شده است و در سرشاخ شدن نوجوانان با یکدیگر شاهد اجرای فنون بکر و زیبای کشتی در سرتاسر کشور هستیم.
لیگ منطقه ای هم اکنون در حال برگزاری است و 24 استان کشور در 6 گروه 4 تیمی شش هفته بصورت متمرکز به مصاف هم می روند و قطعا از دل این رقابت های جذاب و دیدنی علاوه بر پشتوانه سازی می توان استعدادهای ناب از کشتی سراسر ایران را شناسایی کرد.
مرحله فینال و رده بندی این مسابقات با حضور تیم های برتر هر منطقه نیمه اول شهریورماه برگزار خواهد شد تا فصل اول این رقابت های آینده پرور به خط پایان خود برسد.


برچسب ها :