رقابت های جهانی گراپلینگ- بلاروس/

یکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ 21:43
تیم ملی مردان به دو مدال نقره و دو مدال برنز دست یافت
تیم گراپلینگ مردان ایران به دو مدال نقره و دو مدال برنز رقابت های قهرمانی گراپلینگ جهان در رشته Gi دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های جهانی گراپلینگ در رشته Gi امروز یکشنبه در شهر مینسک بلاروس برگزار شد و در پایان محمدجعفر انصاری و محمدرضا خیراله زاده در اوزان 100 و 100+ کیلوگرم به مدال نقره و علیرضا سکوتی و دانیال یوسفی در اوزان 62 و 66 کیلوگرم به مدال برنز رسیدند.

نتایج  نمایندگان کشورمان  به شرح زیر است:

در وزن 62 کیلوگرم علیرضا سکوتی در مبارزه نخست با نتیجه 9 بر صفر حریف مجارستانی را شکست داد وی در دور بعد نیز نماینده اوکراین را 11 بر 3 شکست داد، اما در دور بعد مقابل حریفی از روسیه با نتیجه 16 بر 6 تسلیم شد و با تو جه به حضور این حریف روس در دیدار فینال، سکوتی به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار مقابل نماینده پاکستان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 66 کیلوگرم دانیال یوسفی در دیدار نخست حریف اوکراینی را با نتیجه 7 بر 2 شکست داد اما در مبارزه بعدی مقابل نماینده روسیه با نتیجه 4 بر 2 تسلیم و شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. یوسفی در این دیدار با نتیجه 8 بر صفر از سد حریف ازبکستانی گذشت و به مدال برنز رسید.

در وزن 71 کیلوگرم ارشاد مارابی مقابل مبارز صربستانی تسلیم شد و با توجه به شکست این مبارز صربستانی در دور بعد، مارابی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 77 کیلوگرم مهران شیخ فخرالدینی مقابل نماینده فرانسه با نتیجه 5 بر 3 مغلوب شد و با توجه به راه نیافتن این حریف به دیدار فینال، وی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 84 کیلوگرم محمد شیخ فخرالدینی در مبارزه اول با نتیجه 2 بر یک از سد حریف قزاقستانی گذشت اما در مبارزه دوم مقابل نماینده اوکراین با نتیجه 4 بر 4 مغلوب شد اما به دلیل شکست این حریف اوکراینی در دور بعد، وی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 92 کیلوگرم آرمان عطایی در مسابقه نخست مقابل حریف فرانسوی با نتیجه 5 بر 3 شکست خورد و حذف شد.

در وزن 100 کیلوگرم محمدجعفر انصاری در کشتی نخست با نتیجه 7 بر صفر حریف قزاقستانی را شکست داد، وی در کشتی بعد نیز با نتیجه 4 بر 2 بر نماینده ژاپن غلبه کرد و به دیدار فینال راه یافت. انصاری در دیدار پایانی مقابل حریف روس خود با نتیجه 8 بر 3 شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در وزن 100+ کیلوگرم محمدرضا خیراله زاده در دیدار نخست با نتیجه 10 بر صفر نماینده هند را مغلوب کرد وی در مبارزه دوم نیز با نتیجه 5 بر یک نماینده فرانسه را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد اما در این دیدار مقابل حریف ایتالیایی با نتیجه 6 بر صفر مغلوب شد و صاحب مدال نقره شد.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون