رقابت های گراپلینگ قهرمانی جهان- بلاروس/

شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ 22:36
کسب یک مدال نقره و برنز توسط نمایندگان ایران در بخش Nogi
میثم قنبری و ولی اله فهیمی به مدال نقره و برنز رقابت های گراپلینگ قهرمانی جهان در بخش Nogi دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های گراپلینگ قهرمانی جهان در بخش Nogi امروز (شنبه) در شهر مینسک بلاروس برگزار شد و 8 نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

در پایان این رقابت ها میثم قنبری در وزن 100+ کیلوگرم به مدال نقره رسید و ولی اله فهیمی در وزن 92 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد، بهمن هنردار، امیر هادی نژاد و سالار دلفانی در اوزان 66، 84 و 100 کیلوگرم نیز پنجم شدند.

نتایج نمایندگان کشورمان در این رقابت ها به شرح زیر است:


در وزن 62 کیلوگرم مهدی باستان در حالی که سه بر صفر از رقیب قزاقستانی خود پیش بود، شیمه (تسلیم) شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل نماینده روسیه در دور بعد، باستان از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 66 کیلوگرم بهمن هنردار در دور اول با نتیجه 3 بر 2 نماینده اسپانیا را شکست داد وی در دور بعد مقابل حریفی از روسیه با نتیجه 9 بر صفر مغلوب شد اما با توجه حضور این حریف در دیدار فینال، هنردار در گروه بازنده ها راه یافت و در این گروه حریف ازبکستانی را در کمتر از یک دقیقه تسلیم (ضربه) کرد و به دیدار رده بندی راه یافت اما در این دیدار با نتیجه 10 بر 3 مقابل حریف فرانسوی مغلوب و پنجم شد.

در وزن 71 کیلوگرم مهدی عابدی در دور اول با نتیجه 6 بر 2 مقابل حریفی از کشور مولداوی به برتری رسید، وی در دور دوم مقابل نماینده ایتالیا با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و با توجه به شکست این حریف در دور بعد مقابل نماینده فرانسه، عابدی از دور رقابت ها حذف شد.

در وزن 77 کیلوگرم وحید عاشوری با نتیجه 6 بر صفر مقابل نماینده اسپانیا مغلوب شد اما با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، عاشوری به گروه بازنده ها رفت اما در این مرحله مقابل حریف ازبکستانی با نتیجه 6 بر 2 شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 84 کیلوگرم امیر هادی نژاد در مبارزه نخست مقابل نماینده قزاقستان با نتیجه 4 بر 4 و به دلیل داشتن امتیاز درشت به برتری رسید وی در مبارزه دوم خود نیز حریف اوکراینی را 6 بر 2 شکست داد اما در رقابت سوم مقابل نماینده فرانسه با نتیجه 6 بر 4 مبارزه را واگذار کرد و راهی دیدار رده بندی شد. اما در این دیدار با نتیجه 7 بر 5 مغلوب نماینده روسیه شکست خورد و به عنوان پنجم رسید.
در وزن 92 کیلوگرم ولی اله فهیمی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 14 بر 2 مقابل حریفی از بلاروس به پیروزی رسید وی در دور بعد مقابل نماینده روسیه با نتیجه 8 بر صفر تسلیم شد و با توجه به حضور نماینده روسیه در دیدار فینال وی به دیدار رده بندی راه یافت. فهیمی در این دیدار مقابل حریف ازبکستانی با نتیجه 9 بر 7 به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 100 کیلوگرم سالار دلفانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم حریف بلاروسی را شکست داد اما در دور سوم مقابل حریف روس تسلیم شد و با توجه به حضور نماینده روس در دیدار پایانی دلفانی به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه نماینده آمریکا را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد، اما در این دیدار مقابل نماینده ژاپن  ب نتیجه 4 بر 3 مبارزه خود را واگذار کرد و پنجم شد.

در وزن 100+ کیلوگرم، میثم قنبری در مبارزه نخست با نتیجه 11 بر 2 حریف آذربایجانی را تسلیم کرد، وی در دور بعد نیز نماینده اسپانیا را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد و راهی دیدار فینال شد اما در این دیدار مقابل نماینده روسیه با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و به مدال نقره رسید.


برچسب ها :