رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی – لهستان/

یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ 22:26
زیدوند به مدال طلا رسید
باباجان زاده صاحب مدال برنز شد
پایان کار تیم ایران با کسب 3 مدال طلا و یک برنز و کسب مقام سومی
تیم ایران با کسب 3 مدال طلا و یک برنز و کسب مقام سومی به کار خود در تورنمنت بین المللی پیت لاسینسکی لهستان پایان داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی لهستان روزهای 29 و 30 خردادماه در شهر اسپالا برگزار شد و در پایان این رقابت ها تیم ایران توسط مهدی زیدوند، رامین طاهری و مهدی علیاری در اوزان 66، 80 و 98 کیلوگرم صاحب مدال طلا و بشیر باباجان زاده در وزن 130 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.
همچنین تیم ایران با 47 امتیاز پس از تیم های بلاروس (69 امتیاز) و لهستان (62 امتیاز) به عنوان سوم تیمی رسید.

نتایج کشتی گیران کشورمان در روز دوم این رقابت ها پس از برگزاری مسابقات مقدماتی، به شرح زیر است:

در وزن 66 کیلوگرم مهدی زیدوند پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل کی ووک چویی از کره جنوبی با نتیجه 8 بر صفر به برتری رسید وی در دور بعد مقابل ماتئوس برناتک از لهستان با نتیجه 5 بر 2 به برتری رسید. زیدوند در مرحله نیمه نهایی میگوئل مارتینز از کوبا را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی مقابل ریو هان از کره جنوبی با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 75 کیلوگرم پیام بویری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل اوکرام زید از مراکش با نتیجه 14 بر 5 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل مارک مادسن دانمارکی در دور بعد، بویری از دور رقابت ها کنار رفت و دهم شد.

در وزن 85 کیلوگرم حسین نوری در دور نخست با نتیجه 6 بر 2 بشیر سیدازارا از الجزایر را شکست داد وی در دور دوم مقابل جاوید حمزاتوف از بلاروس با نتیجه 5 بر 2 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، نوری از دور رقابت ها کنار رفت و دهم شد.


در وزن 130 کیلوگرم امیر قاسمی منجزی در دور اول مانتاس کنیستاوتاس از لتونی را 6 بر یک شکست داد. در همین وزن بشیر باباجان زاده در دور نخست با نتیجه 4 بر صفر از سد با لوکاس باناک از لهستان گذشت. دو نماینده سنگین وزن کشورمان در دور دوم به مصاف یکدیگر رفتند که در یک کشتی بسیار نزدیک بشیر باباجان زاده با نتیجه 4 بر 3 از سد امیر قاسمی منجزی گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد، باباجان زاده در این مرحله مقابل آرمین موزائس ماجوروس از مجارستان با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد وی در این دیدار مقابل ماکسیم پاسکوف از بلاروس با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد و به مدال برنز رسید . امیر قاسمی منجزی نیز با شکست باباجان زاده در مرحله نیمه نهایی از دور رقابت ها کنار رفت و هشتم شد.

در روز نخست این رقابت ها نیز مهرداد مردانی در وزن 59 کیلوگرم هفتم شد و رامین طاهری و مهدی علیاری در اوزان 80 و 98 کیلوگرم به مدال طلا رسیدند.


برچسب ها :