رقابت های بین المللی آلیش بانوان- بلاروس/

شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ 23:16
ایران قهرمان شد
کسب پنج مدال طلا, نقره و برنز نمایندگان کشورمان
در تورنمنت بین المللی آلیش بانوان در مینسک پایتخت بلاروس حیدری طلایی شد، قربانی و رحیمی به مدال نقره رسیدند, غریب گشته و احمدی صاحب مدال برنز شدند و تیم ایران به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های انفرادی تورنمنت بین المللی آلیش بانوان، امروز(شنبه) با حضور تیم های ایران، بلاروس، اوکراین، صربستان، لیتوانی، روسیه، لهستان و استونی برگزار شد، که در وزن 55کیلوگرم  یگانه غریب گشته در دور اول کشتی گیری از کشور لیتوانی را ضربه فنی کرد و سپس در دور  دوم با ضربه فنی مغلوب نماینده بلاروس شد.، وی در نهایت پس از پیروزی بر کشتی گیر دیگری از بلاروس به مدال برنز رسید.

در وزن 60کیلوگرم سمیه حیدری در دور اول کشتی گیری از کشور روسیه را شکست داد و در دور دوم نماینده بلاروس را شکست داد و در فینال این رقابت ها کشتی گیر دیگری از روسیه  را ضربه فنی کرد و موفق به کسب مدال طلا شد.
 
در وزن 65 کیلو گرم زهرا مجدی در دور اول مغلوب کشتی گیری از کشور صربستان شد و از دور مسابقات حذف گردید. در وزن 70کیلو گرم عزت قربانی در دور اول کشتی گیر بلاروسی را ضربه فنی کرد و به فینال مسابقه راه یافت و در دیدار نهایی در یک کشتی نزدیک 7بر 5 دیدار را  به حریف  لهستانی خود واگذار کرد و صاحب مدال نقره شد.

 در وزن 75کیلو گرم مریم احمدی در دور اول مغلوب کشتی گیر روسی شد.و در دیدار رده بندی موفق به کسب مدال برنز شد. در وزن75+سعیده رحیمی حریف اوکراینی خود را ضربه فنی کرد و به فینال راه یافت و در مسابقه نهایی در یک کشتی نزدیک مغلوب کشتی گیر از کشور صربستان شد و به مدال نقره بسنده کرد.
 
همچنین روز یکشنبه مسابقات تیم به تیم بین تیم های ایران، منتخب اروپا، منتخب بلاروس و اوکراین راس ساعت ده برگزار می گردد.همچنین قرار است در صورت موافقت فدراسیون های بلاروس و ایران یک مسابقه دوستانه بین تیم های دو کشور در روز دوشنبه انجام شود.


برچسب ها :